Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Jeg har en gutt fra tidligere forhold. Har fått ei skjønn datter med min nåværende samboer. Han er "litt opp i åra" sier han selv, og skulle ønske han kunne fått en sønn før han blir for gammel. Selv føler jeg at jeg er ferdig med å få barn. Har slitt mye i svangerskapene og tror jeg rett og slett ikke orker en fødsel til... Men han sier bare: "Vi får se på det da!"!! Er så redd for at han kommer til å gå ifra meg pga at jeg ikke får gitt ham et barn til.. Svigers hinter hele tiden! Puh.. måtte bare få ut litt!! :-)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Siden du har en gutt fra før så får du bare si til han at det ikke er din feil at han ikke fikk til å lage en gutt...
Gjest Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 Ingen garanti for at det blir soenn vet du, du faar si det til ham at du ikke orker tanken paa et svangerskap til for aa faa en soenn naar det bare er 50% sjans ... Ellers sier han vel bare "vi faar se" fordi mange kvinner plutselig blir babysyke og faar flere selv om de egentlig har sagt stopp ;-)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #6 Skrevet 25. mars 2009 Hvis han går fordi du ikke vil "gi" han en sønn,så la han gå..... Blir sååååååå provosert av folk som sier de må ha ett bestemt kjønn! Fortsatt 50% sjanse for at det blir jente neste gang,men det forstår han vel ikke. Glad for at jeg har en normal mann!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #8 Skrevet 25. mars 2009 nei, han føler det ikke sånn. Gutten min har jo bare en pappa... Han vil også at etternavnet han skal bli ført videre og ikke dø ut med han!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #9 Skrevet 25. mars 2009 Uansett om menn ønsker seg sønner,og kvinner ønsker seg døtre, så skal ingen tvinges til flere barn enn de selv ønsker. Men dere er litt rare. Har sett mange innlegg her om kvinner som ønsker seg en jente og maser på mannen om å bli gravide. Da er det ingen som protesterer! Det er like galt/rett og synd når man ikke har de sammen ønskene i et forhold. Men du får prøve å forklare at du ikke klarer det og det bør han ta hensyn til. Jeg ønsker meg et barn til, men min mann orker ikke. Og det må jeg ta hensyn til. Ville aldri ha gått fra ham. Vi er to om det.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #10 Skrevet 25. mars 2009 Tror ikke du leser tråder godt nok. Det er da helt vanlig også her inne å mene at ingen bør "tvinges" til å få flere barn enn de ønsker enten det nå gjelder menn eller kvinner.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #11 Skrevet 25. mars 2009 Minstebroren til sambo har 5 flotte unger, med to mødre, alle fem er flotte JENTUNGER, og den sjette jentungen er på vei....... Så ingen er garantert å få "rett kjønn" Så hva skal du gjøre HI om du blir gravid og venter jente??? Ta abort???
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #12 Skrevet 25. mars 2009 ærlig talt!!!! tror du virkelig det kun er muslimer som ønsker seg sønner??!! Finnes mange blandt dere nordmenn som kun ønsker sønner...!! herreguuuud...!!
Dunder Skrevet 25. mars 2009 #14 Skrevet 25. mars 2009 Det er da ikke noen større sjanse for at en gutt fører navnet videre? Vår datter har mitt etternavn, så hvis svigers trodde navnet deres var "i havn" fordi de har en sønn, så bommet de litt.. De får heller mase på søsteren til mannen min om at hun fører navnet videre til sine barn..
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #15 Skrevet 25. mars 2009 men om du går med på det, så har du jo ingen garanti for at neste blir gutt... sjangsen er faktisk størst for å få en til jente... du kan jo ta det skrittet å sterilisere deg om du er ferdig med å få barn, så kan han ikke mase mer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå