Gå til innhold

Får ikke plass bak rattet lenger ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig? :)

Hadde nok min siste kjøretur til legen på mandag. Var da 37+3.

Heiste rattet helt opp og setet ned og nådde såvidt fram til pedalene mens magen buttet i rattet! Skyldes nok bilmerket litt, for gamlebilen hadde kortere avstand til pedalene.

Må legge til at jeg har en ekstremt lav og utenpåliggende mage! Men blir jo avhengig av hjelp her da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke kunnet kjøre bil de siste to ukene.. altså side uke 34..;) stooor bebimage jeg;) og da snakker vi om en bil 2006 mod ;) hehe:) men nå skal det sies at jeg er kort i beina også!!:))

Skrevet

Hm, litt godt å høre at jeg ikke er alene :)

Føler meg/magen som et vandrende freak-show om dagen! Er faktisk 171 høy og beina er normalt lange :)

Jaja!

Skrevet

Jeg er 156 lav og har korte bein. Ser ut som en mage med menneske på.

I dag trodde jeg det var noe galt med rattet, for det var blitt så tungt å svinge med.. Men fant ut at det var magen som pressa mot. Får nesten gnagsår på magen av ¨å kjøre:P hehe...

Får mange rare blikk, når lille meg med megamage plopper ut av den store bilen. En VW caravelle, laaang type.

Skrevet

He, he! Måtte le litt av det "treige" rattet ditt!

Her får jeg skrubbsår på magen av utstikkere på dører og overalt ellers! Må passe på når jeg lager mat.... :)

Skrevet

Jeg er 35+4, og har hatt gnagsår på magen lenge...

Men måtte i forrige uke ordne meg lapp fra legen om å kjøre uten bilbelte... For det går ikke rundt lenger :P

Skrevet

Nå ble jeg nesten litt "letta".

Uansett hvor jeg har vært så har jeg alltid vært den "med stor mage".

På svangerskap kurset var jeg størst, å jeg er den siste som skal føde, de fleste lå en eller to mnd før meg, å jeg var KING size i forhold :-))

Men skal jo sis at babyen er 12% større enn normalen, å jeg er i uke 33, så vi får bare se :-) Lylle til!!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...