Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Jeg skal snikteste=)Da er jeg 10 dpo. Har ikke noen spesielle symptomer egentlig,men jeg har hatt brun utflod i 2 dager..Håper det er noe på gang =))
amusica Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Nå har jeg ventet til freddan!!! To dager over IKM og tror du ikke det ble svak/skyggetreker på to ulike tester..... Kan ikke tro det er sant... Har prøvd i 2 år og hatt en SA og Exu i perioden.... Hvis jeg er gravid nå er jeg overbevist om at Bisolvon tabl. har hjulpet meg.. Hva med deg?
Freckleface26 Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 jeg har oxo testa to dager for ikm, en faktisk i gaar saa da blir d jo 3 og 2 dager for ikm hehehe:) har faatt en quick response svaakt posotiv og en clearblue svaakt i dag, saa jeg haaper at jeg kan faa en mye sterkere til sondag?? tror dere det gaar greit aa vente bare 2 dager for jeg tar siste testen jeg har??
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2009 hei,hei venter på tester i posten jeg da....:(er bare 10 dpo så det er enda tidlig. Spennende med skyggestreker da:)) made in norway:Ja det holder å vente 2 dager.tror du trygt kan ta den i morgen tidlig:pGratulerer =)er det ditt fjerde barn eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå