Gå til innhold

Tyrkia/ Bulgaria noen som har noe å annbefale??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi tenkte og bruke noe av skattepengene på og reise på syden tur i midten av juni. Noen som har ett sted i tyrkia/bulgaria de vil anbefale??

Må være barnevennlig og billig, er ute etter og kose oss og ikke feste når vi har med oss sønnen på 5 mnd og ett vennepar som er gravide..

Sunny Beach er uaktuelt, der var jeg for noen år siden og det bråket ønsker jeg ikke nå.. var da på en "fylle tur" så kosa meg masse der men når vi nå skal ha med sønnen vår er det greit at det er noenlunde stille om natta sånn at vi kan få sove litt ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare husk at Bulgaria ikke akkurat har topp helsevesen hvis noe skulle skje. Midten av juni begynner det å bli ganske varmt i Tyrkia. Anbefales ikke å reise med så små barn hit. Hva med Spania eller Hellas?

Skrevet

Icmeler er helt perfekt for småbarnsfamilier. Veldig oversiktelig, bruker ikke lange tiden på å bli kjent, det er stille og rolig, musikken skal skrus ned kl 00:00, stranda er fin, langgrunnt, maten er god og ting er generelt billigt.

Har bodd noen år i Marmaris, som er 10 min med buss fra Icmeler og driver nå restaurant i Icmeler. Har selv to småtasser som trivs kjempegodt der nede, selv i varmen =)

Skrevet

Marmaris og Icmeler er flott i tyrkia både for store og små.

Bulgaria er også flott. Vi var der i fjor sommer med barn, og vi var på en plass som heter Obzor beach resort - Reiste med apollo. Bodde i leilighet, et stort og flott anlegg, hvor sikkerhet og barnevennlighet sto høyt i fokus! Det var vakter og bom ved hver eneste utgang, så ingen barn fikk gå ut uten følge av voksne. Anlegget ligger på stranden, men vi brukte bassengområdene, med gratis solsenger. Lekeplass, barneklubb, minigolf, spa-avdeling. Et eldorado for store og små! Trolug vakkert sted. Veldig trygg plass, med overvåkningkameraer på hele uteområdet. 2 stk minimarked på anlegget. Buss/hesteskyss/taxi til Obzor sentrum med mye handlemuligheter.

Det ligger en skute på stranden her som apollo holder piratkvelder for barn og voksne på med 4 retters middag, skattejakt, ansiktsmaling etc. som vi var med på, det var total suksess.

Anbefales på det aller varmeste. Har du god reiseforsikring er medisinsk hjelp på dette området gjennom apollo, ingen problem, som hevdes over her!

Link:

http://www.apollo.no/Travelling+with+apollo/Catalogue/Bulgaria/Burgaskysten/Obzor+x+Byala/Obzor+x+Byala/Apartments/Obzor+Beach+Resort.htm?Search=True&

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...