Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare helt tappa for energi.. Bekkenplager, mangel på søvn og en trass ett og etthalvt åring tar knekken på meg... Det blir bare verre å verre..

Er 36+3 i dag.. og har 4 uker til termin.. Mini er syk.. derfor hjemme fra barnehagen... slet sånn med å få han til å sove formiddagshvil... når jeg endelig hadde fått det til...besvimte jeg... slo meg litt i armen men ellers så gikk det fint, har heller ingen smerter i magen og det er godt med liv.. falt i veggen tror jeg før jeg falt i gulvet..

Har heller ingen til å avlaste.. Mann min må jobbe og familien bor veldig langt unna og har jobb og småbarn selv... Har han i barnehagen når han er frisk, men føler allikevel jeg ikke klarer å hente meg inn.. siden jeg ikke får sove (pga bekkenet)... Går og til behandling for bekkenplagene... men er ikke så effektivt akkuart..

Er så bekymret for fødselen... hvor skal jeg få energien i fra??? Største skrekken er å gå på overtid... Gikk 2 uker over med Mini.. Hvis jeg gjør det denne gang har jeg 6 uker igjen...

Ble ganske sytete dette, men jeg er desperat... skal til legen på fredag.. håper hun tar seg tid å hører på hvordan jeg har det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, det høres ikke bra ut. Det første jeg tenker på er at du burde ha ringt lege med en gang, siiden besvimelse så sent i svangerskapet kan være symptom på flere ting enn at du er sliten, som for eksempel svangerskapsforgiftning.

Jeg synes ikke du skal vente til fredag, men heller ringe i dag bare for å høre hva de sier. Dessuten så er det en kjempegod grunn til at mannen din skal komme hjem fra jobb og ta over! Det kan godt hende de sier det samme på legekontoret og da har du jo et godt argument for å ringe til han

Håper det går seg til dette her, er selv høygravid og sliter mye, mye mer med form og tretthet enn jeg gjorde sist, så har ingen problem med å forstå deg.

Skrevet

Huff da. Man skal egentlig kontakte lege/legevakt ved besvimelse uansett ja.. Men jeg har også opplevd det.. Tidligere i sv.skapet da.. Forferdelig følelse å ikke strekke til.. Trasig når man ikke har "tid" til å ta seg av seg selv oppi det hele.. Hååååper du får noen til å hjelpe deg/avlaste deg litt før fødsel!

Skrevet

Hei, synes jeg kjenner igjen den følelsen av å være så utmatta og ikke strekke til! har selv ei på ett og ethalvt år hjemme annenhver dag, da hun ikke har bhg-plass. Har nå fire uker igjen til termin, og man kan bli veldig utmatta. Men har du besvimt ville jeg ha kontakta lege...

Jeg utvikler svangerskapsforgiftning, og vi måtte ordne det slik at mannen min sykemeldte delvis for å kunne være hjemme og avlaste meg de dagene det er nødvendig frem til fødsel..hadde det vært en mulighet? Hjelper på ganske mye...=)

håper du får hjelp og avlastning snart hvertfall.

Skrevet

Skal til legen i dag med sønnen min som har fått øyebetennelse i tillegg til forkjølelsen så skal nevne det for henne da. Skal uansett til svangerskapskontroll hos henne i morgen... (egentlig derfor jeg ikke ringte legen med en gang.. fordi om jeg kanskje burde..)

Skrevet

Huff.. Det er ekkelt.. spesielt når man er alene i huset..

Hatt et par episoder hvor jeg nesten har gått i bakken. Har lavt BT, bekkenløsning om mye kynnere.

Har forsøkt meg på jobb, men blir bare liggende resten av dagen og den dagen jeg har "fri" (50 % sm)

Ble i dag sykmeldt ut svangerskapet med beskjed om å ta vare på meg selv...

Er litt godt å slippe å ha dårlig samvittighet for å ikke klare jobben..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...