Gå til innhold

Middag i dag da jenter!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det ovnsbakt laks med mandelpotet, rømme og agurk

Men i morgen da blir det sommerkoteletter(som endelig er kommet i butikken) med krydder ris og potetsalat...namnamnam

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mmmm ovnsbakt laks.... Deilig... Her blir det tomatsuppe og focaccia-brød. Enkelt og godt.

Skrevet

Vi skal ha ovnsbakt ørret imorgen. fantastisk godt.

Idag er det kjøttkaker, , brun saus, brokkoli, poteter og kålstuing. såklart alt fra bunnen av.

Skrevet

Hjemmelaga fiskegrateng med poteter og gulrot...mmmmnam!!

Skrevet

Her blir det pasta med ett eller annet tilbehør.... Er ikke så glad i å lage mat jeg, er stort sett sambo som lager middag her... Men siden jeg går hjemme to dager i uka føler jeg at jeg må bidra litt i middagslaginga ;)

Skrevet

her blir det bifflapskaus fra fjordland på meg og lillemor, huff, hehe :)

mannen er på jobb og vi er midt i en flytteprosses, og derfor lager jeg det så enkelt som mulig i dag, får heller lage noe ekstra godt i helga når vi er i ny leilighet.

ble lite fristende den ferdiglapskausen etter å ha lest hva alle dere skal ha ;-) men orker ikke annet når alt er kaotisk og nedpakket her =)

Skrevet

I dag blir det ferdiggrillet kylling, salat og coscos. Deilig!! Og kjempe enkelt!! Pleier å være flink til å lage ordentlig middag, men de to siste dagene har blitt litt slakke.

God middag.

Skrevet

Fiskepudding, poteter og grønnsaker

Skrevet

Fiskegrateng, poteter, gullerøtter og løksmør.. Noe ungene har bestillt=)

Skrevet

Noe så kjedelig som pølse og spaghetti. Var fri for poteter og jeg glemte å kjøpe nye, ble en siste liten løsning. Gørr! :)

Skrevet

Kylling filèt, ris, mais-salat og en indiske tandoorisaus :-)

Imorgen har jeg lyst å lage lappskaus fra bunn for første gang! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...