Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Her blir det ovnsbakt laks med mandelpotet, rømme og agurk Men i morgen da blir det sommerkoteletter(som endelig er kommet i butikken) med krydder ris og potetsalat...namnamnam
Kongeørna Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Mmmm ovnsbakt laks.... Deilig... Her blir det tomatsuppe og focaccia-brød. Enkelt og godt.
godiva med 3 gull Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Vi skal ha ovnsbakt ørret imorgen. fantastisk godt. Idag er det kjøttkaker, , brun saus, brokkoli, poteter og kålstuing. såklart alt fra bunnen av.
snellapella Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 Hjemmelaga fiskegrateng med poteter og gulrot...mmmmnam!!
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 Her blir det pasta med ett eller annet tilbehør.... Er ikke så glad i å lage mat jeg, er stort sett sambo som lager middag her... Men siden jeg går hjemme to dager i uka føler jeg at jeg må bidra litt i middagslaginga
ღoʇ ןıʇ ɹoɯ ʇɹɐus ღ Skrevet 25. mars 2009 #6 Skrevet 25. mars 2009 her blir det bifflapskaus fra fjordland på meg og lillemor, huff, hehe mannen er på jobb og vi er midt i en flytteprosses, og derfor lager jeg det så enkelt som mulig i dag, får heller lage noe ekstra godt i helga når vi er i ny leilighet. ble lite fristende den ferdiglapskausen etter å ha lest hva alle dere skal ha ;-) men orker ikke annet når alt er kaotisk og nedpakket her =)
gr8shag skal få 09 baby:) Skrevet 25. mars 2009 #7 Skrevet 25. mars 2009 I dag blir det ferdiggrillet kylling, salat og coscos. Deilig!! Og kjempe enkelt!! Pleier å være flink til å lage ordentlig middag, men de to siste dagene har blitt litt slakke. God middag.
Mammarama=) Skrevet 25. mars 2009 #9 Skrevet 25. mars 2009 Fiskegrateng, poteter, gullerøtter og løksmør.. Noe ungene har bestillt=)
skorpionfruen Skrevet 25. mars 2009 #10 Skrevet 25. mars 2009 Noe så kjedelig som pølse og spaghetti. Var fri for poteter og jeg glemte å kjøpe nye, ble en siste liten løsning. Gørr!
Thessa og Bebbis Skrevet 25. mars 2009 #12 Skrevet 25. mars 2009 Kylling filèt, ris, mais-salat og en indiske tandoorisaus :-) Imorgen har jeg lyst å lage lappskaus fra bunn for første gang! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå