Gå til innhold

Hjelp....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg...?

Er en jente på 25 år som nå venter barn, uønsket fra samboers side på 31 år. Han har sagt klart i fra at han ikke under noen omstendigheter vil ha noe med dette barnet og gjøre... Vurderer også abort, men vet ikke om jeg klarer...

Da har jeg selvfølgelig lyst til å flytte hjem til byen jeg kommer fra, hvor jeg har familien min! Har ikke lyst til å bli sittende aleine i en by uten familie og nære venner....

Kan han nekte meg å flytte visst han nå i ettertid finner ut at han vil delta i barnets liv??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er fri til å gjøre akkurat som du vil :)

Skrevet

visst han ikke vil søke om 50/50 omsorg så... da er det vel ikke så lett å bo veldig langt unna. Dårlig gjort å ta barnet bort fra far spør du meg men... dit valg sikkert

Skrevet

Dårlig gjort?? Når far ikke vil ha noe med barnet å gjøre!?! Er faktisk ikke det innlegger spørr om her!

Du kan gjøre akkurat som du vil HI!

Skrevet

flytt om det er det du vill.. du skal ikke legge opp livet ditt for en mann som sier han ikke vil ha noe meg barnet og gjøre..

ikke ta abort om du ønsker å få dette barnet, da kommer du til å angre resten av livet, og kan ende opp med masse problemer..

jeg tror det beste for deg og barnet er om du bor en plass der du trives og føler deg trygg.. en plass der du har mennesker som bryr seg om deg og du bryr deg om..

det er hardt å gå gravid og enda hardere å gå gravid om man ikke trives der man bor..

det vet jeg en del om av egne erfaringer da jeg måtte bo i samme by som barnefar da jeg gikk skole der.. men jeg flyttet med en gang jeg fikk muligheten, og da ble alt litt lettere..

og en ting til, om han ikke vil ha barn da burde han virkelig ikke ha sex uten kondom da.

dårlig gjort ovenfor deg og barnet du har i magen..

håper du tar det rette valget for deg selv og barnet, så du slipper og angre..

lykke til:)

Skrevet

HI

Barnefar kan ikke nekte deg å flytte. Han kan komme med innvendinger, men kan ikke nekte DEG å flytte med barnet dersom barnet er registrert bosatt hos deg. Den som har barnet bosatt hos seg, står fritt til å flytte innenlands. Dersom far ikke vil at barnet skal flytte, må han gå til rettsak for at barnet skal bo hos ham. Så bare ta med deg barnet og flytt til hjembyen din :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...