mamman til pia, eli og mari Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 er så sinnsykt trøtt vil bare sove. har sove hele natten va våken 1 time på formidagen i dag og sovna igjen, våkna nu og e like trøtt og vil bare sove. foresten noen som har peiling på hvorfor det er sånn?? har 32 dager til termin flere ??
Lea Laus Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Ja, jeg har det også sånn.. Fikk vite sist jeg var hos legen at jeg har lav blodprosent, lite jern, B12 mangel, i tillegg til folatmangel. Har begynt på piller for jern og folat, og så skal jeg få B12 via sprøyte litt fremover. Håper det bedrer seg da! Er slitsomt å bare ville sove hele tiden. La meg i 11 tiden i går, stod opp For en time siden og har egentlig bare lyst til å legge meg litt igjen. Kan jo ikke sove hele dagen heller! Ville bedt legen om å få sjekket disse tingene ved neste legesjekk;)
Lea Laus Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 Er du forresten plaget med uren hud? Det ble jeg, helt til jeg fikk en b12 sprøyte, da klarnet huden i ansiket helt opp:) Vet ikke om det var den, eller vitaminene jeg har begynt på, men har fått ren og pen hud i ansiktet igjen. Ca. en uke siden jeg begynte.
mamman til pia, eli og mari Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2009 har ikke hatt jærnmangel og alle prøver som ble tatt forige fredag var fine har ikke vært plaget med uren hud nei i svangerskapet skal til ny kontroll fredag med ul og vekst måling oss lege og jordmor kontroll
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 26. mars 2009 #6 Skrevet 26. mars 2009 Jeg har kommet litt lenger da, har 10 dager til termin, men har vært fryktelig trøtt de siste dagene. Sovet MASSE. Siden jeg er såpass nærme termin, har jeg tenkt at det er kroppen som lader batteriene til "det store slaget", hehe :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå