Tingeling27 Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Jeg er sååååå glad:) vært på ul i dag, og har sett min lille huleboer:) knøttet vinket med både armer og ben og var 23,8 mm...jeg fikk også satt min termin til 28.10.09 og jeg er derfor 9+2 i dag:) det har vært litt vingling på hvor langt jeg var på vei da det var så lite første gang jeg var der...han trodde derfor jeg var kortere på vei,men nå har jeg igjen fått samme termindato som jeg hadde i utgangspunktet:) jeg er sååå glaaad jiiiiiiihaaaaaaaa:)
Krøllefrøken Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Gratulerer, så koselig synes du at du så babyen godt? rørte den på seg? ser du tydelig at hjertet slår? Jeg skal på UL i morgen, og er da 9+1. Gruer meg veldig, ifall noe er galt.. men gleder meg litt også. Håper jo at alt er i orden :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Gratulerer så mye!! Det er jo bare sååå gøy å se det bittelille mennesket der inne :-) Heldig du som fikk se den bevege på seg, jeg var nok et par dager for tidlig ute til det :-)
Tingeling27 Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2009 ja det var suuperkos....jepp jepp, så babyen godt. veldig stort hode og små små armer og ben som rørte seg:) og hjertet så vi også veldig tydelig, så du burde glede deg det gåt nok sikkert veldig fint:) masse masse lykke til, hold oss oppdatert=)) Samsyn: jeg trodde heller ikke jeg skulle få se noe aktivitet siden jeg trodde jeg var 8+6, leste på babyverden i går at babyen startet og bevege seg fra ca i morgen...så jeg spurte gyn når jeg kom og han sa at vi kom mest sannsynlig til å se det om den lille ikke sov,men da skulle vi vekke den hehe:) så var det inn med staven og vips...den beveget seg med en gang vi fikk øye på den lille=) det var så flott å se:) da han målte den lille fant vi ut at jeg er 9+2 , så da var du nok noen dager for tidlig...men neste gang, da får du se vettu=)
Krøllefrøken Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 Da har jeg vært på UL også, og det gikk bra :-) Jeg var så nervøs at jeg holdt på å dø, var helt sikker på at det ikke var liv i magen... Begynte å tenke sånn i natt, og overbeviste meg selv. Huff, så dumt! Men inne i magen var det et lite knøtt og et hjerte som slo :-) Kjempekoselig å se! Ble satt litt tilbake da, legen mente jeg var 8+2, med termin 3. november. Men men ... det spiller ingen rolle, bare alt er bra
Tingeling27 Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2009 gratulerer så masse med vel overstått ul:) det er en herlig følelse og se den lille og se at alt er fint:) disse dumme tankene tror jeg kan dukke opp hos de fleste, iallefall hos mange, og da er det ekstra deilig og se at alt er bra. så nå kan du bare kooose deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå