Kickie Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Heisann, Vi har tenkt å la den lille sove i sengen med oss den første tiden. Men hva skal h*n sove på? Har kjøpt sånt tisselaken som jeg hadde tenkte å ha i sprinkelsengen, men det er jo ikke noe vits i når h*n ikke skal ligge der. Skal jeg ligge det i sengen vår istedenfor? Og i så fall under lakenet? Vet babyen skal ha egen dyne, men er det dun som er best da? Kan de bruke samme dyne i vognen som i sengen? Huff, så blond jeg føler meg nå
erteposen + 4 Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Våre lå vel på et skinn, med egen dyne. De kan jo fint ligge rett på lakenet. Har aldri brukt tisselaken i senga vår, men de har heller ikke hatt uhell med bleie. Kan jo ligge der om dere ønsker. Våre hadde syntetiske dyner fordi jeg var allergisk som barn. Dun fungerer like fint/bedre, men det er jo mer støv. Kan bruke dyna i vogna. Våre hadde gjerne bare på seg et hjemmestrikka ullteppe siden temperaturen på soverommet var ganske høyt. En av våre gutter trivdes bedre med å sove i baggen på vogna ved siden av vår seng, enn i vår seng eller i sprinkelsengen.
Allybeen ♂ ♂ ♀ Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Dersom babyen kommer til å sove i samme seng som oss, kommer jeg til å invistere i en ammemadrass. Da er jeg sikker på at ingen av oss havner oppå babyen mens vi sover, som igjen fører til at jeg får bedre søvn om natten =) http://www.babyplaneten.no/productdetails.php?product=341&kategori=19&subkategori=26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå