Sivalur Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Har hår som nå er litt tynt og tørt, tidligere var det tykt, sukk... men hvertfall så er det tørt. Vil gjerne ha litt mer glans. Hvilken hårkur bør jeg kjøpe? Gjerne fra frisøren, og en som jeg kan ha i håret over natten.
cherry coke Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Kerastase- Olèo relax Swarzkopf- SEAH hairspa To veldig gode hårkurer!
Sivalur Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2009 Den fra kerastase, er det en olje? Har en olje hjemme som jeg mener heter oleo relax fra kerastase, som en frisør lokket meg til å kjøpe en gang... hvis jeg bruker den, så må jeg vaske håret dagen etterpå (når jeg bruker den som finish) - og hvis jeg bruker den som kur så blir håret nesten tørrere? Er egentlig på jakt etter en sånn kur som er en krem man setter i håret noen timer og skyller ut, er den det?
Mom2Two Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 Går stort sett alltid tilbake til Sebastian. Den på tube. Synes den er den beste av alle jeg har prøvd. Dessuten er det ikke så mye klin med lang virketid osv.
Shabby Cheap Chic Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 Den knallrosa boksen til Kerastase.. Eller så er K pak bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå