Gå til innhold

Var ute med søpla nettopp...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og oppdaget (igjen) at noen har lagt hundebæsjposen sin i søpla vår. Jeg ble irritert men vet egentlig ikke hvorfor. Jeg ville aldri lagt hundebæsj i noen andres søppel men heller tatt det med meg hjem. Noen meninger om det? Et litt rart tema, men jeg forstår ikke helt meg selv når jeg blir irritert over det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heller at de plukker opp dritten og legger den i noens søppelspann...enn å bare la den ligge...hva om man går en tur på 2 timer og hunden driter 5 ganger...blir fullt i lommene da gitt....fnis....

 

jeg synes det er helt ok..det tar da ikke mye plass....og så lenge det er ute i boss-spannet så kan de da vel ikke være så farlig??

Skrevet

Er det ikke tross alt bedre at de tar det opp med en pose og legger det i søpla deres, enn at bæsjen blir liggende i gaten utenfor hos dere...?? :) Tar neppe opp så fryktelig stor plass oppi der vil jeg tro.

Skrevet

Hvis de legger den i papir søppla så hade jeg å irritert meg over det. Men ikke ellers. Det kan jo hende de hadde langt å gå før de var hjemme eller at de ikke skulle hjem.

 

Skrevet

Joda, jeg forstår jo hvorfor de gjør det, men det er vel noe med at noen har "vært i søpla vår", kanskje. Og ja, heller i søpla vår enn på gata utenfor!

Skrevet

Det har jeg aldri tenkt på som noe problem.

Har ikke hund nå, men da jeg hadde lånte jeg mange søplekasser langs veien.

Står ikke akkurat å roter i søpla samtidig for å se hva husstanden kaster, synes heller ikke at en liten pose tar all verden av plass.

Skrevet

Heller i søpla enn en stor ruke på plenen hvor barna leker slik som vi opplevde. Da ble jeg skikkelig forbanna!

Skrevet

Følte meg veldig truffet her...Jeg har hund og bruker å legge hudebæsjposen i andres dunk.. har tenkt, som noen påpeker her, at det må være bedre det enn at bæsjen blir liggende. Så er det så kjedelig å gå rundt å drasse på en pose full av bæsj..:) lukter gjør den og..

Det er ikke akkurat flust med offentlige søppeldunker langs veiene heller..

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...