Gå til innhold

Har ett spørsmål angående mensen og p-piller...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker Loette p-piller og lurer på noe.

Før jeg ble gravid kunne jeg "hoppe over" mensen ved å fortsette rett på nytt brett uten å ta sukkerpillene. Da kom ikke mensen og det fungerte veldig fint.

Nå etter fødselen fungerer det ikke lenger. Får mensen HVER mnd uansett...

Det gjør meg egentlig ikke noe, men er så utrolig kjedelig når man skal reise til syden eller bade osv spesielt om sommeren.

Så jeg lurer på om det er noen andre som har det sånn? Eller vet hvorfor det er blitt sånn? Jeg har ikke peiling.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Loette og har hoppet over mensen noen ganger. De første 6 mnd gikk det ikke....da fikk jeg en blødning hver gang jeg begynte på det hvite pillene. Gynekologen mente det var pga hormonbalansen og at jeg skulle prøve litt til. Nå fungerer det fint.

Kan hende du også har mye hormoner i kroppen og at du trenger litt tid før du reagerer på p-piller eller at det er for svake for deg nå etter fødselen. Har egentlig ikke peiling men det var det legen trodde da jeg snakket med henne. Hun snakkte om å bruke noe med mer hormoner hvis jeg ønsket den effekten.

Skrevet

ok, da må jeg sikkert gå til legen og undersøke.. Sønnen min er snart 3 år så er lenge siden jeg fødte for å si til sånn:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...