LizzyG Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Er dere fornøyd med bilen? Er det god plass til unger og bagasje?
Synn(d)e Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 God plass inni bilen Grei plass i bagasjerommet, men ikke noe særlig mer enn i en vanlig Passat for eksempel. Dyr i drift, bruker mye drivstoff. Kjekt med firehjulstrekk (de tre dagene i året jeg trenger det) Vi har 2006-modell. De som er nyere er nok annerledes...2007-mod er ganske annerledes tror jeg.
LizzyG Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2009 Har du den gamle versjonen du da eller?
Synn(d)e Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 Jeg har vel det da ja. Skal dere kjøpe helt ny?
LizzyG Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2009 Ja, vurderer å kjøpe en helt ny en. Eller en brukt med det nyeste karosseriet.
Synn(d)e Skrevet 26. mars 2009 #7 Skrevet 26. mars 2009 Vi kjøpte helt ny og angrer. Det er ikke verdt pengene. Markedet svømmer over av nyere bruktbiler. Husk at bilen taper seg mange titalls tusen bare den ruller ut av butikken.
LizzyG Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 26. mars 2009 Jada, vet det. Men de vi ser på nettet ligger såpass høyt i pris at det skiller ikke så mye mellom nye og brukte. Men vi får se litt på hva slags tilbud vi får.
Shabby Cheap Chic Skrevet 26. mars 2009 #9 Skrevet 26. mars 2009 Vi har 08 modellen og er storfornøyde... Er lite plass i bagasjerommet når alle setene er oppe men det er jo forholdsvis normalt.. hehe.. Den bruker ikke mye drivstoff, gjennomsnittlig 0,7 liter på mila.. Er ikke gærdi det sysn jeg... God å kjøre... Vi har Instyle + vi da...
Shabby Cheap Chic Skrevet 26. mars 2009 #11 Skrevet 26. mars 2009 Ja det følger med 7 seter på Instyle +... Vi har ikke bruk for dem.. hehe.. ikke enda i alle fall, men de synes ikke alikevel.. Det er stor forskjell fra den gamle og den nye modellen.. Den nye er større og lengre... får fint inn 2 vogner oppå hverandre.. eller en emmaljunga cerox tvillingvogn og vogn på toppen.. pluss matvarer.. Vi er i alle fall fornøyd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå