pia å jenta i magen_har født Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 er 21+4.. hva hvar deres SF-mål i uke 21? mitt var litt under den røde streken men innenfor normalen (17cm)jeg er da ganske liten å tynn,legen sa at d var vanlig å ha mindre mål da,å at siden d var innenfor normalen så var d ok..hva sier dere? hjertelyden til fosteret var på litt over 140..flere som har hatt ca 140 med jente? min UL lege mente da jeg var på UL i uke 18 at d var en jente,han mente han så kjønnsleppene å at d ikke var noen tegn til pung osv..han sjekket 2 ganger..men har hørt ar når hjertelyden er under d elr over d har d noe me kjønn å gjøre..er dette myte eller? er ellers veldig forrvirret over terminen..ifølge menstermin er jeg nå 22+4 (28.juli)å UL 21+4..(4.august)men legen mente at da var d rundt 1.august..blir aldri klok på d derre.. :-s
Birk blir bror! Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Jeg fikk gutt og han hadde en hjerte rytme på 140 og rundt der. Jeg var veldig stor når jeg gikk gravid første gang og hadde sf mål på 25 cm Lang over normalen med andre ord :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå