Gå til innhold

Noen som vet praksis for igangsetting ved St.Olavs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det vurdering 14 dager etter termin,

eller har det blitt praksis å sette igang etter 7 dager nå??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nye regler ved St.Olavs sier at en ikke skal gå lenger enn 1 uke over før du blir igangsatt! Topp, sier jeg! Skal selv føde der..... Synes det er urimelig at en er nødt til å gå så lenge over, når en allerede har gått i 9(!!!!!) mnd!

Skrevet

når har du termin? Jeg har ultermin den 13.april. Min egen er 3. april og skal føde på st olav. Jeg har en gutt fra før som er født i fjor.

Skrevet

skal ha keisersnitt på st.olav 7 april jeg da,kanskje vi møtes;)

Skrevet

ja det kan fort skje ja :-) Håper det går bra med deg den 7. iallefall :-) Jeg skal hente frem urkvinnen i meg, det trengs da jeg synes energien er veldig lav for tiden :) Begynner å glede/grue meg til fødselen. Hva med deg som skal ha ks, gleder du deg bare, eller er det begge deler da også?

Skrevet

hurra :)

mente jeg hadde hørt noe om at det var igangsetting etter en uke nå..

Men hvor har du hørt det? må være ganske nye regler det da, det var overtidsvurdering 14 dager over da jeg fødte i juli 07.

Og vet du hvor mange "liggedøgn" det er for 2.gangs fødende?

Har ikke jordmor denne gangen, var jo henne jeg fikk all info fra 1.gang!

har ikke termin før 5.mai jeg da

Skrevet

æsj, får beskjed om at siden ikke eksisterer...

tenker også at jeg vil hjem til jenta mi så snart som mulig, men må hvile litt etter fødselen. -Så hvis 1.natta blir sånn som forrige gang, blir jeg vel ut de 48 timene tenker jeg (ihvertfall hvis mora mi er hjemme hos snuppa)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...