Gå til innhold

Bilstoler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er i ferd med å planlegge hvilken bilstol vi skal velge.

Mange å velge mellom..skal jo ikke stå på prisen, men det varierer jo ganske kraftig..

Maxi Cosi Cabriofix kommer best ut i en test jeg fant på nettet, men med base koster denne ca 3000 kr.

Acta Graco Logco sin koster ca 2000 med basen.. Men kommer noe dårligere ut på testen.

Dessuten synes jeg det ser ut som Acta Gracos stol går an å legge lite bakover. Babyen blir jo sittende, og det skal det den vel ikke over lengre tid... Noen som har erfaring med maxi Cosi sin, går det å justere ryggen på begge? Evt, hvilken går det å legge mest bak?

Sikkert diskutert opp og i mente tidligere her på sidene, men fant ikke noe hjelp noe sted;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Acta graco med base, kjøpte derfor Graco seter til begge bilene ( cosmic comfort ) da minsten begynte å vokse.

Vi kjører ikke land og strand på en tur, men har ikke hatt noe problem med at den har vært for mye sittende stilt, har i allefall ikke tenkt over det. Har ingen erfaring med Maxi Cosi, stort sett alle mine venninner har Graco og er fornøyd.

Selv bor jeg nærme Sverige, der får man den for ca 1200 inkl base,,,,,bare nevner det , )

Skrevet

hm.. kanskje vi må ta en sverigetur;)

Skrevet

Vi hadde ett eldre babysete fra akta graco til største, og var kjempefornøyd med det, så vi har bare brukt akta graco til han etter det. Har kjøpt det nyeste babysete til babyen nå og det virker VELDIG bra. God sidebeskyttelse, babytrekket er mye bedre enn på den gamle mod, og dessuten så har de lagt til en ny funksjon så du kan legge ryggen litt. Virker kjempesmart ihvertfall! Angrer ikke på at vi kjøpte Akta Graco Logico S til babyen. :)

Har ikke erfaringer med MAxi Cosi, men det er helt sikkert ett supert sete det også, men rent personlig så liker jeg Akta Graco best! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...