Nattinatta Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 har dere startet helt for dere selv? Eller er dere med i et "konsept" eller selger varer fra andre leverandører? Noen som har hørt om network marketing? Jeg har funnet noe som passer for meg, som går helt og holdent i mitt tempo, og som kan gi god avkasting! Juhuu!! Og uten å ta opp lån... Glimrende mulighet! Så, hva gjør dere innenfor tema? Spennende å høre andres erfaringer også! Jobb eller hobby?
VinterSol+2 Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 jeg maler, -hovedsaklig. med hovedsaklig mener jeg at det av og til blir nødvendig å ty til symaskin eller slipemaskin eller glasskjærer også, men i utgangspunktet er det maling jeg gjør. akryl på lerret, for det meste. akkurat for øyeblikket har jeg måttet roe ned malingen og jobbe mye, -for å tjene opp rett til permisjonspenger. men tanken er at jeg skal kunne drive med malingen på deltid/heltid etterhvert. men tar tid å bygge opp sånne ting, -mulig jeg kombinerer det med mer studier etterhvert og sånt også. for å få endamer faglig tyngde bak det jeg gjør. Men rik blir man ikke på det. hehe. så jeg er heldig som er gift med en mann som støtter meg 100% og er villig til å ta den økonomiske belastningen ved det å ha en familie.
Gjest Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Jeg jobber med helse og velvære innenfor MLM (multi-level marketing:) Blant annet giftfrie hudpleieprodukter, basert på fuktighetsgivende stoffer, uten mineralolje og andre stoffer som kan gi fosterskader, tidlig aldring og sykdom.. (mineralolje er det som er igjen av vanlig olje etter at den beste oljen er gått til biler/båter osv.. Det er i det meste av produkter man får kjøpt, både til barn og voksne. jobber med salg, både via internett og homeparties, og oppmuntrer andre bli distributører, så de kan handle varer til innkjøpspris, og også selge om de ønsker det Synes dette er kjempespennende, og veldig givende
ekj Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg startet i høst som virtual assistant. Dette er en helt ny tjeneste i norge, men godt kjent i USA og England, så jeg har bare kastet meg på bølgen. Jeg jobber hjemmefra og kan i veldig stor grad styre tiden min selv. Dette passer meg helt utmerkt og oppstartkostnadene er tilnærmet lik null. Man trenger bare et sted å sitte, pc, printer, telefon og faks. Så er man i gang. Se min link: www.virtualassistant.no. Jeg kommer også med en blogg om hvordan du kan starte for deg selv som virtual assistant! Kjempespennende Ellen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå