Gå til innhold

Er puppene dine mye forandret etter amming?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg ganske heldig som har fått beholde dem ca som før, og de er blitt bittelitt større.. brukte 80b, nå bruker jeg 80b eller 80c alt etter bh`en.. føler meg faktisk mer kvinnelig nå enn før jeg ammet på den fronten, selv om de nok var litt fastere før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, de ser ut slik de har gjort hele mitt liv ca. Og jeg nærmer meg nå 40 år. Eneste forskjellen er fra 75B til 80B, og det har ikke med vekten å gjøre, for den er som den var i tenårene, også:)

Sikkert heldig som har det slik, for vet at mange andre har mange flere spor etter barnefødsler enn meg.

Jeg har 2 barn, og har ammet begge.

Skrevet

Jeg har aldri hatt store pupper (75A). Da jeg ammet førstemann raste jeg ned i vekt og sammen med kiloene forsvant også puppene. Ikke spesielt kjekt å gå fra lite til ingenting.

Nå er jeg gravid igjen og puppene vokser i takt med magen. Hadde vært veldig greit å fått beholde puppene etter endt amming denne gangen, men regner nok med at de forsvinner...

Skrevet

jeg har tydelig beholdt mine godt..

gikk fra 75 c til 70 f etter amming og ingen tror meg når jeg sier at jeg har ammet mitt förste barn i 48 mnd.

mitt andre fult i 48 mnd, pluss kveld til han var 5 år.

får beskyldning for å ha sillikon men det har jeg ikke..

så alle som lurer på om de får henge pupper når de ammer...så nei vi blir flotte(",)

hihihi

Skrevet

Litt på siden dette her da, men å amme en 5-åring? er ikke det litt rart?

Skrevet

Jeg har ammet tre barn.. alle i ca et år. Jeg har alltid hatt små pupper 75a og etter tre ammeperioder er de ikke blitt større.. heller litt mindre og tommere:-) men det er verdt det. De får være så små de vil men jeg kunne ikke tenke meg å gjøre noe med det. Ikke like fornøyd å sole meg toppløs i syden lenger men hva gjør vel et lite skille...:-)

Skrevet

Har ammet i nesten 5 år,alt i alt, og puppene har forandret seg meget mye. Før amming brukte jeg bh str 70 a/b nå bruker jeg 75 c/d. Ellers er det ingen forandring. Jeg er også snart 40 år.

Skrevet

måtte amme han så lenge pga melke allergi... ellers hadde jeg ikke gjort det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...