Zeke Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Alle er gravide rundt meg og ikke jeg, de sier jammen du er så ung dere må prøve på jente nå vel osv (trur de ikke hadde sakt dette hvis de visste at hadde mista nylig men) er så lei a at den sitter på andre, er glad på deres og andres veiene men jeg vil bli gravid igen nå, vil ha et barn i år ikke neste år. sorry måte bare blåse litt ut her, TR kom i går så er litt hissig om dagen
solstråle :) Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Samme her! Det er seks gravide i omgangskretsen vår, og tre av dem har termin rundt samme tid vi skulle hatt (mistet i januar). Er jo glad for deres skyld, men klarer likevel ikke helt å bli så engasjert.. Frustrerende dette her.. Skal krysse fingrene for oss begge og håper at den sitter ganske snart!
Zeke Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2009 Samme her, glad for dem men samtidig veldig misunnelig. mista 27 feb. så det er ikke så lenge siden mne alikavel. fikk TR i går så da blir det kos på gubben annen hver dag ,bare bli ferdig med mensen ,da må det vel treffe vel krysser fingre for oss ha en fin dag, her kommer jammen sola nå
monkri mamma til 4 Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 tenker d samme j å. hadde utskraping den 13 feb. nettopp ferdig med tr, så får håpe d sitter på oss denne mnd. klem... :-)
♥Nefertiti♥ Skrevet 25. mars 2009 #6 Skrevet 25. mars 2009 Hei! Du er iallefall ikke alene med følelsen om at "alle andre" rundt deg er gravide for tiden. Selv har vi forsøkt siden jeg slutta på p-pillen i april ifjor, uten hell. Jeg har tatt meg selv i å være sjalu på de som til stadighet kommer med gledelige nyheter. Det er kjempebarnslig, men samtidig helt naturlig når man selv ikke lykkes. Inntil nå har jeg tenkt at "jaja, det går ikke like fort med alle", men jeg kjenner at jeg begynner å bli ganske utålmodig nå når det har gått ett år. Samtidig vet jeg jo at det er par der ute som har forsøkt mye lengre enn oss. Jeg for min del hadde første Pergotime-kur for en mnd siden, så jeg venter mensen i disse dager (dersom den ikke har funka da...) Tenker det blir en test til helgen dersom den ikke har kommet da.
Zeke Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. mars 2009 Me satser på det at den sitter denne gangen det var trist å høre at dere har prøvd så lenge, men håper at det går fort nå slik at dere får deres lille spire. lykke til og si i fra hvordan det går da:) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå