Gjest Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 jeg sluttet på loette p-piller for snart en mnd siden.. for ca en uke siden spottet jeg bitte bitte litt noen dager.. nå går og i dag 26 dager etter pille slutt har jeg fått kvit litt tykk utflod som lukte litt sterkt men ikke stygt.. jeg og min samboer hadde ubeskyttet sex den første uken etter p-pille slutt og kanskje en gang i den andre uken.. så derfor tror jeg ikke at jeg er gravid.. men lurer på hva som kan gjøre at det blir slik? kan også nevne at rett etter jeg sluttet på pillene så var utfloden litt lys gul. håper noen svarer:)
Gjest Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 nei ikke sopp, det har jeg hatt før og da klør det og svir og utfloden blir klupete og ekkel.. nå er den helt fri for klumper, det klør ikke, det svir ikke, og den lukter ikke stygt i det hele tatt.. barre litt sterkere enn vanlig men ikke så sterkt at jeg lukter det i luften.. måtte bare lukte på den for å skjekke om det luktet stygt og det gjorde det ikke.. hva er BV?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå