Gå til innhold

NOEN SOM HAR ERFARING MED XENICAL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk dem av legen i går, og har ikke turt å begynne... Noen som kan fortelle meg hvordan de har brukt dem og resultater? Er 170 høy og veier 79 kg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvde dem for tre år siden og var IKKE fornøyd. Måtte på do hele tiden og ante ikke om det skulle komme luft eller avføring eller en blanding. Og måtte vaske doen etter hver besøk. Jeg gikk ned, vet ikke hvor mye, men det var ikke verdt det. Etter 3,5 måneder og en "ulykke" på restaraunt, sluttet jeg med dem.

Det var en tråd om dette i fjor på 90+ på Bim, kanskje du finner den igjen. Var ikke mange som var fornøyd med dem, hvis jeg husker riktig.

Lykke til, da. Jeg trenger dem fortsatt, jeg, men tør ikke bruke dem igjen.

Skrevet

OK, det var det jeg var redd for... og derfor er jeg redd for å bruke dem... Men vil ned noen kilo... Noe man ikke bør spise? For det gir jo utslag etter hva slags mat du spiser??

Skrevet

Jeg har ikke prøvd selv.. Men har hørt om andre som har prøvd.. Sånn i utgangspunktet så er du vel egentlig for tynn til og ta i bruk tablettene?? Så du vil kanskje derfor heller ikke merke så rask nedgang som noen som har Bmi på 30+

Fettholdig mat kan gjøre at du må enda mere på do har jeg hørt.. I den forstand at kroppen din jo på en måte bare avstøter det.. Diare er noe veldig veldig mange får har jeg skjønt.. Hvis du googler opp xenical så vil du nok få opp mye informasjon.. Jeg har hørt at mange flere har mindre bivirkninger med reductil ...

Skrevet

jeg har prøvd reductil, og fikk alvorlig nyresvikt av de :s

Har ikke prøvd xenical, men har venninne som går på de. Og jo mer feit mat du spiser jo mer går du på do.. Er jo litt logisk da ;)

De skal jo fjerne fettet fra maten du spiser..

Henne hjelper det med at hun tenker seg om mer enn 1 gang om hva hun spiser. Så hun har gått ned en del kg nå pga hun har lagt om kostholdet og dermed spiser sunnere ;) (sånn at hun slipper å gå på do så ofte når hun går på de) Hva annet de hjelper for vet jeg ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...