Nattinatta Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 og med små barn? hvordan går dette? har søkt på 60% nattevakt, og skal på intervju. tenkte først slik t da kan jeg være mer hjemme med sønnen. han blir ett år i august, så det betyr jo kortere tid i bhg. hvor ofte har dere de i bhg da? hvordan er det med søvn og barn på dagen? Våken nattevakt jeg har søkt på. 60% hvor mange vakter vil det tilsvare? Og hva med lønn? Hva kan en forvente? Generelt andre erfaringer?
PinkBabyDoll Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Jeg jobber 56% natt og synes det fungerer veldig greit m tanke på vesla Det utgjør 12 vakter på 6 uker (vaktene er 10 timer) og MYYYYE fri Jeg har utbetalt 15-16000 i mnd - er sykepleier m minste ansinitet. Jeg er mer trøtt generelt fordi jeg snur døgnet ofte, men synes det er verdt det og det er ikke sikkert du reagerer sånn... Snuppa er i bhg nesten hver dag (fordi hun selv ønsker det, hun er snart 3 år), men kortere dager. Vi kan bruke masse tid til kos!
Nattinatta Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2009 Ja det høres veldig fristende ut... 15-16 000 i 56%stilling er jo ikke så ille det da! og i tillegg har en masse fri! Synes det hadde vært veldig spennende å prøve! Men har en veldig grei jobb nå også, som jeg permisjon fra. Kunne helst tenke meg å ha permisjon fra denne noen år, for å se hva som passer best. Nå har det seg slik at fristen for å søke om ulønnet permisjon gått ut for min del, så nå må jeg tenke meg ekstra om.... Når begynner vakten og når er du ferdig??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå