Gå til innhold

noen som har nattevaktstilling her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

og med små barn?

hvordan går dette?

 

har søkt på 60% nattevakt, og skal på intervju.

tenkte først slik t da kan jeg være mer hjemme med sønnen. han blir ett år i august, så det betyr jo kortere tid i bhg.

hvor ofte har dere de i bhg da?

hvordan er det med søvn og barn på dagen?

Våken nattevakt jeg har søkt på.

 

60% hvor mange vakter vil det tilsvare?

Og hva med lønn? Hva kan en forvente?

 

Generelt andre erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber 56% natt og synes det fungerer veldig greit m tanke på vesla :) Det utgjør 12 vakter på 6 uker (vaktene er 10 timer) og MYYYYE fri :D Jeg har utbetalt 15-16000 i mnd - er sykepleier m minste ansinitet.

 

Jeg er mer trøtt generelt fordi jeg snur døgnet ofte, men synes det er verdt det og det er ikke sikkert du reagerer sånn...

 

Snuppa er i bhg nesten hver dag (fordi hun selv ønsker det, hun er snart 3 år), men kortere dager. Vi kan bruke masse tid til kos!

Skrevet

Ja det høres veldig fristende ut...

15-16 000 i 56%stilling er jo ikke så ille det da! og i tillegg har en masse fri!

 

Synes det hadde vært veldig spennende å prøve!

Men har en veldig grei jobb nå også, som jeg permisjon fra. Kunne helst tenke meg å ha permisjon fra denne noen år, for å se hva som passer best.

Nå har det seg slik at fristen for å søke om ulønnet permisjon gått ut for min del, så nå må jeg tenke meg ekstra om....

 

Når begynner vakten og når er du ferdig??

Skrevet

Vaktene går fra 2140-0740 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...