AprilBaby;) Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Kan dette være tegn på at fødselen nærmer seg? 1 uke til termin idag..men har masse kynnere osv..
Liljekonvall<3 Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Det kan høres ut som om det er noe i gang ja. Men det trenger desverre ikke å være det.. Jeg begynte sånn for litt over 4 uker siden, men først i dag(kommer rett fra JM) er jeg myk og begynner å åpne. Så du kan være igang, men belag deg på at det kan ta tid også! Lykke til! =)
AprilBaby;) Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2009 Glemte å skrive at jeg var hos jordmor igår..undersøkte meg.nesten flat mormunn,myk og 1-2 cm åpning..så hun trodde det kunne skje noe snart..men er jo alltid vanskelig å si.. Men her går jeg å leter etter nye følelser hele tida..og håper jeg snart finner noe som jeg vet helt sikkert at nå skjer det.hehe;)
Mone snart3barnsmor Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 da er det nok derfor du har brun utflod, mann får det etter en sånn undersøkelse... jeg ahr hatt det dagen etter alle 3 gangene jordmor har vært der opp... å det har vært borte dagen etter det igjen... men for all del, kan jo skje ting fordi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå