Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drikker masse te gjennom dagen. Det går for det meste i Earl Grey med en sukett.

Har lyst til å slutte med suketter, noen som har god te å anbefale hvor man ikke trenger suketter?

Hva med grønne teer? Noen gode her?

Har dere oppskrift på gooood hjemmelaget iste? Hvordan lager dere denne (gjerne med minst mulig sukker)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hva slags smaker man liker, men jeg bare digger Lipton Clear Green grønn te med mint. Den er helt nydelig! Men kjenner andre som ikke liker den. Trenger absolutt ikke suketter eller annet søtningsstoff i den. Den er hvertfall den beste av grønne teer, og nå har jeg drukket den så mye at jeg nesten synes svarte teer blir litt beske (har aldri brukt hverken sukker eller suketter i teen noensinne da, så ikke vant med søtsmak på te).

Skrevet

Hva med Lipton sine Sun Tea, de er jo smakstilsatte og blir på en måte søte i seg selv. Jeg bruker bare sukker en sjelden gang, og da stort sett i Earl Grey el Yellow Label. Sun Tea syns jeg smaker kvalmende med søtning i.

Skrevet

Takker, får prøve noen av disse neste gang jeg drar på butikken =)

Skrevet

Rooibush med appelsin!

Veldig god uten sukkett e.l, uten tein/koffein så er litt i samme gate som grønn te. Gutten min på 2 liker den også :-)

Skrevet

jeg synes London Fruit og Herb Company sin "Blueberry Bliss" er kjempegod.. den er søt og god i seg selv..og er uten koffein....

Skrevet

Roiboosh te'er er gode og har mye genuin smak, ikke slike "aroma" te'er.

Helsekosten har godt utvalg. Ikke er de dyre heller.

Skrevet

Da vil jeg virkelig anbefale London fruit & herb teer. Er ikke sukker i de, men likevel litt søte på smak. Selges på helsekost Også Yoga teer som fås på helsekosten, prøv chilli teen!

Skrevet

Jeg er veldig glad i grønn og hvit te - Grønn te med jasmin og sitron/appelsin er kjempegod! Kjøper de i vanlig matvare.

Skrevet

Min favoritt er hvit te uten noen tilsetninger. Det er godt hvis man liker te (men ganske vanskelig aa faa tak i). Ellers synes jeg ogsaa pepperminte uten noe annet oppi er godt, men mange tenker bare tannkrem naar de faar det.

Skrevet

Grønn te med mango er kjempegodt, eller kamillete, heier også på rooibush særlig den med kanel og appelsinsmak.

Skrevet

OI. Kom inn her nå. Har kjøpt de to første jeg ble anbefalt nå på butikken, men ser jo at her er det drøssevis av anbefalinger!

Kjør på med hva dere anbefaler. Denne tråden kommer jeg til å skrive ut!

Jeg må prøve ALLE!!!

=)

Gjest lakrisbåt
Skrevet

sweet chili te, merket heter london ett-eller-annet og fås kjøpt i helskost. namm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...