Gå til innhold

Oki - hvor ofte skifter vi BH, da? Om vi bruker det...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker alltid BH (ikke om natta). Jeg skifter når det blir svett - det blir altså ikke hver dag.

Jeg har selvfølgelig en egen trenings-BH, men nå lurte jeg på om dere skifter "hverdags-BH" hver dag?

Jeg står altså frem som en som ikke gjør det...

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har ikke sports-bh enda, så jeg bytter når jeg har trent.. men det gjør jeg bare 2 dager i uka. Ellers bytter jeg når jeg blir svett og har dusja...

Skrevet

2-3 ganger i uka! (trener ikke) kan ikke sammenlignes med truse, jaffal ikke jeg med a-cup

Skrevet

ca 2 ganger i uka ! Har treningsbh i tillegg!

Skrevet

ca. 3 ganger i uken på vinteren og når det er kaldtr og oftere på sommeren og når det er varmt.

Skrevet

Har egen treningsBH jeg også, ellers skifter jeg ca. hver 2 dag. Oftere hvis jeg har blitt varm/svett.

Skrevet

Skifter annenhver dag. Bruker egen trenings BH. Kan bli hver dag hvis det er veldig varmt på sommeren.

Skrevet

Må bruke bh ja. Har skikkelige sportbh til trening. Bruker ikke bh på natta. Har flere hverdagsbh som jeg bytter på, avhengig av farge på klær og hva jeg har på meg, men i snitt vaskes vel hver bh etter 10 dagers bruk.

Skrevet

Svetter sjelden og bruker bh'en i et par uker av gangen.

Skrevet

Jeg må har rent undertøy hver dag, jeg kan godt ta på gårsdagens bh om jeg skal dusje litt seinere på dagen. Men bytter da etter dusj.

Jeg svetter ikke, trener ikke.

Hvordan klarer dere å gå så mange som 10-14 dager med samme bh?

Grøss og gru.

Skrevet

Annenhver dag- oftere om det er varmt e.l. Sover ikke med bh, og bruker egen til trening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...