Har to herlige jenter!=) Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Sist fortalte jeg det i uke 8. Jeg har et arbeid som krever tilrettelegging etterhvert. Usikker på når jeg skal si det nå. Vil liksom vente litt men samtidig hadde det vært greit å sagt i fra. Er 5 uker i morgen.
Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Jeg er i uke 8 og har ennå ikke sagt noe.. Men, jeg burde vel snart gjøre det!
Sistah*G07*J09* Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Jeg har enda ikke sagt noe, jobber som hjelpepleier, så trenger også en del tilrettelegging etterhvert. Skal til legen i morgen, tror kanskje jeg blir sykemeldt da fordi jeg er så kvalm og trøtt. Har ikke lyst til å gjøre noen feil med medisiner og slikt på jobb fordi jeg er så trøtt at jeg ikke klarer å konsentrere meg ordentlig. Så kommer nok til å si ifra til arbeidsgiveren min etter imorgen. Er da 7+4
Skogshuldra Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 Jeg sa fra da jeg var ca 5 uker på vei. Dette fordi jeg har mye reising i jobben som innebærer endel stress og til tider uhygensike forhold. Dette ønsket jeg ikke å fortsette med nå så da sa jeg tidlig fra og han forsto godt...
Kongeørna Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 Jeg har sagt i fra nå, i uke 9. Den eneste grunnen er at jeg ser ut som et vandrende spøkelse når kvalmen herjer som værst. Humøret, som alltid er sprudlende til vanlig, er heller slett nå om dagen, dessverre. Så jeg sa i fra, i steden for at folk tror jeg er sur.
strawbs Skrevet 25. mars 2009 #6 Skrevet 25. mars 2009 Jeg fortalte også i uke 9. Rett og slett fordi det passet inn da vi diskuterte langtidsplaner. Tror sjefen satte pris på å få vite det såpass tidlig, men det kommer jo an på hva man føler for da. Lykke til!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 25. mars 2009 #7 Skrevet 25. mars 2009 Jeg er i uke 8 og har ikke sagt noe, men det er mest fordi det skjer mye omorganisering fremover og jeg vil ikke at min graviditet skal være avgjørende for hva som skjer for min del. Det er litt kjipt at "ingen vet", føler meg ikke så veldig gravid og spesielt ikke siden jeg prater så lite om det...men men, sånn er det. Jeg vet og det er alt som teller :-) Skal på UL om en måneds tid og sier det vel etterpå. Forige gang sa jeg det i uke 7 eller 8. Om du trenger tilrettelegging så ville jeg nok sagt det tidlig. Helsa kommer først!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå