WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Vi brukte libero til førstemann. Har gjort det til nr 2 og, men nå har jeg plutselig fått det for meg at libero er så innmari "klumpete" og rare. Pampers ser mye tynnere og lettere ut.. Erfaringer?
Let's hear it for the boys! Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Vi gjorde det omvendt. Begynte med Pampers. En dag, da han var ca. 5 mnd, kjøpte jeg Libero fordi akkurat den butikken ikke hadde Pampers. Forandringen var helt fantastisk! Pampers blir så utrolig tunge, våte og lukter ekstremt urin!
Alba44 Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Ja, vi byttet etterhvert. Bruker nå Pampers på dagtid. Mye tynnere bleie som jeg tror er mer behagelig. Bruker fortsatt Libero på natta.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 Vi har brukt pampers hele veien, sambo kjøpte Libero ved en feil og det underbygget bare min mening om at pampers funker best for oss. Når det er sagt så synes jeg Libero up & go er bedre enn Pampers sine trusebleier
Babyønske �� Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 Bytter stadig jeg, blir liksom ikke helt fornøyd med noen av de. Pampers er tynne og lette, men opplever stadig lekkasjer med de. Libero er stive, og jeg syns de gnager rundt beina på gutten min, men de holder mer tett enn Pampers. Skal ikke være lett dette gitt :-)
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2009 Hm...ja dette ble man jo ikke klok av ;o) Det er vanlige bleier, ikke trusebleier (liker ikke de), får prøve litt og se om de funker for minsten ) Takk for svar damer!
Mom2Two Skrevet 25. mars 2009 #7 Skrevet 25. mars 2009 Ja, gikk helt over til pampers med andremann. Jeg synes libero er mer klumpete enn pampers. Dessuten passet pampers bedre til vår jente som er ganske spinkel, den satt rett og slett bedre på henne.
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 25. mars 2009 hm..jeg har en litt liten og "trinn" minstejente jeg da..hehe. Får se om det funker )
Mom2Two Skrevet 25. mars 2009 #9 Skrevet 25. mars 2009 Eldstemann var mer kompakt, da brukte vi mest libero, men pampers av og til.
Gjest Skrevet 25. mars 2009 #10 Skrevet 25. mars 2009 Jeg brukte kun libero med første (uten å ha prøvd annet) og fortsatte med nr 2. Fikk noen gratispakker med pampers og de var jo så tynne og fine og tenkte at jeg skulle jaggu bytte merke. Men hvem ble sår, sår, sår? Bytta tilbake til Libero og problemet forsvant. Husker det var en lignende tråd for noen mnd siden og da var det mange som hadde gjort samme erfaring. Men det er jo bare å prøve hvis du vil.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 25. mars 2009 #11 Skrevet 25. mars 2009 Vi har det. Dvs når førstemann var nyfødt startet jeg med Pampers, men skiftet tilbake til Libero (tilbake siden hun fikk Libero på sykehuset). Brukte Libero helt frem til barnehagen krevde tape-bleier; da likte jeg plutselig Pampers best igjen, fordi de var mykere som du sier. Bruker foreløpig Libero til minsten, selv om han også har prøvd noen (prøveforpakninger) fra Pampers, men jeg syns ikke de holdt så godt på "dritten" de få jeg prøvde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå