Stine fikk Ariana *19.08.07* Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 ..."er allikevel jeg overbevist om at jeg skal kunne gjøre god nytte for meg." Skal d stå god eller godt der??? Noen annen måte å skrive eller formulere den settningen på?
Alba44 Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Ville heller skrevet setningen slik: "jeg vet at jeg vil gjøre en god jobb..." Men vil du bruke setningen din, så skal det være god. Lykke til =)
Tøysetipp Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Er det en jobbsøknad? Du må huske at du skal fremheve dine positive/sterke sider, og begrunne hvorfor du vil gjøre en god jobb. Er det en jobbsøknad synes jeg ikke den setningen bør brukes. "På tross av" er ikke et positivt ladet ord/setning. Ville heller skrevet: Jeg føler jeg har ..... å tilby... på grunn av.....
Stine fikk Ariana *19.08.07* Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2009 ja er en jobbsøknad der de krever autorisasjon eller utdanning som ikke jeg har. Mens andre plasser krever de ikke d på samme stillingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå