Gå til innhold

Noen som har vært på ul i uke 15?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på privat ul i morgen! Gleder oss, men gruer oss litt også...førstemann var turbo i magen på denne tiden, mens nå er det helt stillt...

Forhåpentligvis er alt ok, spennede blir det iallefall!!

Da kan vi jo kanskje fortelle storesøster om det er gutt eller jente baby i magen til mamma:)

Andre med opplevelser fra ul i uke 15? hva kan de se osv??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen??

Skrevet

Heihei, så moro å få se den lille:)

Nå var jeg ikke på ultralyd i uke 15, men var i uke 13 og 17.

I uke 13 var det nok for tidlig å se kjønnet, men det kommer jo ann på legen som sjekker da. Hos meg var det bare for å konstantere at babyen var i live, så vi tenkte ikke på å spørre.

I uke 17 kunne ha si at det mest sansynlig ble en liten gutt, og ultralyd i uke 19 viste at det var det:)

Men han sa til oss at det kunne være vanskelig å se det i uke 17, men hvis legen tar seg god tid vil jeg nok tro at de kan klare å se det i uke 15. Da må barnet også være velvillig da:)

MEN, det viktigste er jo at de kan se at barnet er friskt, se hjernehalvdelene og hjertekammeret osv..

Skrevet

Så gøy med en liten gutt!

Ja, d er jo absolutt det viktigeste!! Det er derfor vi også skal, for å få bekreftetat det er liv.

Tusen takk for svar og lykke til videre på ferden:)

Skrevet

heisann!

jeg var på ul nå på tirsdag, var da 14+3. man fikk se masse! det var jo en liten mini baby inni der på 12,5 cm, selv om jeg ikke kjenner noen ting ennå. vi fikk se masse egentlig, mange av organene var godt synlige, hjernen sjekket han, magesekk,hjertet, viste oss fingre og tær og han var ganske sikker på at det var en gutt:) så tror de kan se kjønn hvis de finner en god vinkel. fikk beskjed om at det var 90% sjanse for gutt, men får vite det sikkert på ordinær ul i uke 19.

det er iallefall kjempe gøy å se at alt er så "ferdig" etter så kort tid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...