Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lenge siden jeg har vært aktiv her nå gitt :) Har pause frem til våren, etter beskjed om at IVF vil være det beste, siden jeg har såpass kraftig PCOS som jeg har... :/

Men!

Har noen her erfaring fra inseminasjon hos Maigaard? For skjønner det slik utifra hjemmesiden deres at man får Pergotime pluss Puregon/Gonal-F der... Men gjelder dette hos alle?

Stemmer det, så tror jeg jaggu jeg vil prøve på et ekstra inseminasjonsforsøk før IVF, da jeg har lest at Pergotime pluss Puregon og dobbel inseminasjon er tingen for PCOS'ere :)

Må smør på flesk til for å få oss gravide ;)

På forhånd takk!

-Tone

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Ja, jeg har veldig god erfaring fra maigaard. Sitter her med en fantastisk gutt på seks mnd:)

Jeg har pco, så for meg holdt det med kun pergotime, men vet andre som har fåttpuregon i tillegg pga pcos Jeg vil anbefale deg å finne en lege her i Norge, som samarbeider med dem på maigaard(Du finner oversikt på maigaards hjemmeside) og bestille time der. Tror ikke de kjører dobbel inseminasjon, jeg spurte om dette, men de sa det var unødvendig.

John Kirk, en av legene der, har dessuten spesialisert seg på pcos, og har fantastiske resultater.

Ønsker deg lykke til:)

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei det vært spennende å lese fordi at jeg ågså bestemt meg for Maigarard insemenasion,jeg ågså har pcos tror jeg men ikke sikkert p.g legen kan ikke helt bekrefte det...det jeg har tenkt å spørre om jeg hvordan har du begynt med all dette?Jeg har skrevet til Jonh Kirk og fått litt info også tenker jeg kontakte en gynekolog de anbefaler,men hadde du en samtale på klinikken med dem først eller det greit fikse alt her i Norge og få insemenesjon på Maigaard?

Skrevet

Hei.

Beklager seint svar, det er ikke mye tid enn får til å sitte på nettet med en syv måneder gammel baby krypende rund her.

Jeg var ikke nede i Dk for å ha samtale med dem. Jeg gikk til gynekologen i Norge der jeg fikk resepter på medisiner og så sendte han henvisning til Maigaard. et par uker etter besøket hos gyn kom mens, og utålmodig som vi var så ringte jeg til maigaard for å spør om de kunne ta i mot meg, og om jeg kunne starte medisineringen. Det kunne jeg bare, de hadde sendt brev til meg samme dag. På tlf fikk jeg spørsmål om jeg hadde ønsker i forhold til vekt, høyde og øyenarge.

Så 13 dager senere dro vi til dk for føste gang, kler for inseminasjon.

Skrevet

Må bare si en ting til. Du har ei spennende tid i møte...skulle gjerne vært der selv. Men min kone synes vi må vente litt, så tar nok minst et par år før vi skal igang igjen.

Skrevet

Hei takk for svar kan jeg barre spørre har du blit gravid fra første forsøk?Og hvordan hadde du kommer til Maigaard jeg mener hvilken fly,ferge?Jeg førstor at du har det travelt:)Jeg har selv en prinsessa på 8 mnd.

Skrevet

Nei, jeg ble gravid på 3. forsøk, men det endte i en MA.

4. forsøk resulterte i Jesper. Hadde dessuten to bomturer, en pga storm i hirtshals så båten fikk ikke lagt til land, og en fordi jeg kom for sent, eggene var løsnet og slimhinnen var hvit, noe som tydet på at det var så pass lenge siden at forsøket ville være bortkastet.

Jeg har tatt color line fra kr. sand til hirtshals, og så har vi kjørt bil ned til århus. Men har du ikke bil går det både tog og buss. Like ved maigaard ligger det flere helt ok hoteller, til en helt overkommelig pris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...