Gå til innhold

For dere som vil lese..=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg vært på den første svangerskaps kontrollen=) Det gikk bra, jeg har en del protein i urinen som vi skulle følge litt ekstra godt med på men ellers så gikk det fint, jeg fikk ny termin (hele to dager før bim kalender) så ny dato er 9.11.09=) Gleder meg! Samboeren min og jeg skal på UL i morgen for å bekrefte at alt er bra eller om jeg har hatt en MA, var der for 1,5 uker siden og da hørte vi ikke hjerteslag men var akkuat 6 uker så var nok fortidlig, nå er jeg 7+3 så da burde vi høre noe. Gru/gleder meg, Jeg er kjempe dårlig, kaster opp og spiser nesten ingenting, orker så vidt å stå opp av sengen enkelte dager, Håper det går over snart for dette orker jeg ikke mere=( Flere som har det sånn? Jeg skal på apoteket og kjempe med sjøsyke armbånd, for det har jeg hørt skal funke. Da holder jeg dere oppdatert i morgen=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til i morgen! Etter formen å dømme skulle det vel gå riktig bra!

Skrevet

lykke til med ul i dag:) veldig kjipt med kvalmen.. du har ihvertfall masse symptomer!

Skrevet

Tusen takk begge to=) Blir godt å få det overstått! Skal hente samboeren min om 1.5 time, har time kl 14.00 i oslo. PS! sjøsyke armbånd fungerte kjempe bra!=)

Skrevet

Da har vi vært på UL. det gikk kjempe bra!!=D Hjerte slo som bare det og alt så bra ut. Legen sa det var over 95% sjanse for at det skulle gå bra med svangerskapet. En stoooor lettelse!! Fikke med bilder og video av hjerte som slo. HCg nivået var veldig høyt så dette går rette veien=)

Skrevet

å, så godt at alt er bra! må være fantastisk å få det bekreftet etter tidligere ma. gratulerer :)

har tenkt å be om tidlig ul jeg også, etter ma og sa og mye slit for i det hele tatt å bli gravid de to gangene. skal til legen neste uke og be om henvisning (er 5+3 bare i dag så kan vel vente en uke eller to med ul).

håper kvalmen din gir seg snart!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...