Gå til innhold

strimlene fra bille-teste.dk eller billige-tester.no??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte strimler der for eggløsning og graviditet for litt siden, og testet for EL. i 9 døgn. Jeg fulgte anvisningen til pungt og prikke, men de slo aldri ut. 1 uke etter at jeg ga opp, ventet jeg mensen, og samme dag testet jeg med strimmel for HCG, bare for å være sikker på at den var negativ, men det var den ikke.. Den var positiv. Så det bar rett på apoteke for å kjøpe CB-digitaltest. Jeg tok denne samme dag, og den viste gravid.

Men jeg har jo aldri klart å slippe tanken på hvorfor El-testen aldri ble positiv, så i dag bestemte jeg meg for å gjøre et forsøk!

Jeg testa med den siste graviditetsteststrimmelen jeg hadde igjen og en av EL.test strimlene som var igjen, og tro det eller ei, men begge testene er positive! Og jeg vet jo nå at jeg er gravid, for jeg har testet med andre tester og alle er positive. Men det vil da altså si at EL-strimmelen ga utslag på HCG.... Jeg ringte selvfølgelig kundeservice med en gang, og de skal nå teste det partiet EL-tester for å se etter feil, kan jo være flere kvinner som har fått tester fra det partiet. Men det som overassket meg mest var at de på kundeservice (snakket med 2 stk. for sikkerhetsskyld) ikke reagerte på utslaget.. "Det forekommer rett som det er at det er feil på tester i partiene.." Det gir jo ikke akkurat trygghet..

Noen andre her som har opplevd maken? Jeg tror jeg holder meg til CB etter dette altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske vanlig at disse testene ikke slår ut på EL. Hvorfor skal jeg ikke si...... Men jeg fikk selv aldri skikkelig positivt utslag på de. Når jeg brukte CB digital el-test, fikk jeg alltid positiv(samtidig var billigtest negativ)

At El-tester slår ut på graviditet er ikke uvanlig. Rart at de ikke visste dette på kundeservice. Lh og Hcg er like i oppbygging, så derfor kan el-testen slå positiv ut på graviditet.

Her kan du lese mer om dette: http://www.pernille.info/opk_as_hpt.htm

Skrevet

Tusen takk for flott link! :)

Fikk e-post om at ingenting tyder på at testene var feil, men de skulle uansett sende meg en kompansasjon i posten, det var veldig snilt. Hadde det ikke vært fordi at jeg ble gravid tross alt hadde jeg fått nye tester, det er fint gjort av dem synes jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...