Gå til innhold

Noen av dere damer som har fridd te mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere damer som har fridd til mannen? Jeg har veldig lyst, men tviler på at jeg tør. Åssen gjorde dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei..

jeg fridde til min mann...

å jeg gjorde det på hans bursdag og overrasket han virkelig for jeg har alltid sagt at jeg ikke skal gifte meg ..så kan tro han fikk sjokk...

vi var her hjemme og hadde besök av broren min og ungene.. spiste god mat og han satt og ordnet noe på dataen....

brutter`n dro og kom tilbake igjen og da forsto ikke min mann noe hvorfor han kom .. men så fikk han en pakke og ett kort som jeg skrev hva jag fölte for han.....

å når han hadde lest det så åpnet han pakken som ringene lå i og fikk totalt sjokk....

men han svarte "ja" i allefall....

mange måter og fri på men jeg hadde egentlig mange ideer men tenkte litt på hvor sjokk han ville få ..så tok det stille og rolig...

så lykke til med ditt frireri...

Skrevet

Jeg skal gjøre dette i påsken:) Jeg har ikke tenkt å vente på at mannen skal gjøre det....da må jeg veeente og veeente. Var og ordnet ringer i går som skal være klare til 7 april...håper virkelig ikke at det blir noen forsinkelser der. Kjøpt ringer i hvitt gull, med diamanter på til meg (så klart) og en helt enkel til han uten noe dilldall på. Ble litt dyrere enn jeg hadde tenkt meg, men så glad for avbetalingsmuligheter atte:)

Skal gi han et påskeegg med masse godt i + noe annet hardt:)

Så jeg gruergleder meg til dette...håper det går som planlagt!

Skrevet

oyyyyy hva spennende det blir da.. jeg gruet meg masse jeg ozo ..derfor hadde jeg broren min her som moralsk stötte ..hihihi

men det går nok kjempe bra skal du se... hvor lenge har dere värt sammen da???

å har dere noe barn???

kul idee med påske egget ditt.. å ringene höres jo helt topp ut... (i allefall for en gullsmed) som meg .. hihihi

du må fortelle meg hvordan det gikk da...

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...