Gå til innhold

Nei, nei, nei... gravid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fader altså... Mine bange anelser ble bekreftet, trengte nesten ikke tisse på pinnen engang før den lyste med to streker mot meg.

Det passer så himla dårlig. Har to fra før og var ganske sikker på at jeg var ferdig med småbarn. Prøvde lenge for å få de to vi har, også skulle det altså et lite uhell til, pang - gravid...

Nå er jeg så fortvilt, og usikker på hvor langt jeg er på vei. Forrige mens var skikkelig rar og varte veldig kort så jeg frykter jo at jeg er lengre på vei en jeg tror. Kan bare ikke beholde barnet, men abort vet jeg ikke om jeg klarer. Uffuffuff... Hva gjør jeg nå?

Dersom abort, må dette gå gjennom fastlegen da eller? Hvor fort kan man få time til abort og hvordan foregår den?

Har et vennepar som akkurat har blitt gravide etter å ha prøvd i maange år, og jeg føler meg så jævla råtten som vurerer abort...

Kunne jeg bare skru tiden tilbake...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta kontakt med fastlege for å finne ut hvor langt du er på vei, og ta kontakt med Amathea, en rådgivningstjeneste for det som vurderer abort.

Skrevet

Trist at du føler det sånn.

Kanskje du bare må fordøye det litt? Hvor gamle er barna dine da?

Jeg vil nå uansett gi deg en klem og gratulere :) Jeg fant ut jeg er gravid i går, men dette var svært planlagt, så da er det såklart en litt annen følelse rundt det.

Skrevet

Så trist at du føler det sånn.. Jeg ville nok brukt et par dager til å tenkt litt godt FØR jeg vurderte abort, og anbefaler som ei over her skriver: Amathea! Når aborten er tatt er det ingen vei tilbake, så vær sikker før du gjør noe er mitt råd. Håper du finner ut av det! Jeg er i samme situajson som hun over her, fant ut at jeg er gravid for 5 dager siden, og dette var også veeeldig planlagt, så vi ble selvsagt veldig glade, jeg missunner deg ikke denne situasjonen..

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...