Gå til innhold

Håndholdt PSP2 (??) til 4 åring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn spilldings til å holde i henda til å spille dataspill med.......

(jada...skikkelig peil på dette jeg...)

Er det noen som har dette? Ville en 4 åring ha glede av den?

Finnes det spill som 4 åringer greier? Klarer de å betjene denne dingsen?

Pappa'n har foreslått det som storebrorgave.....så jeg må undersøke litt med ekspertisen her inne :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå heller for Nintendo DS, den er vist mye bedre og lettere å bruke.

Ellers synes jeg ikke 4 år er for lite, trenger nok litt hjelp i starten men ellers....hvorfor ikke?

Skrevet

Nei, eneste grunnen til at han ikke skulle få måtte være at det ble så vanskelig at det bare ble frustrasjon ut av det = lite vellykket gave

Hva er forskjellen på disse spilldingsene?

Skrevet

Psp er ganske stor og tung (?) for en 4åring. Jeg fikk sånn til jul for et par år siden og synes ikke den er noe lett å bruke. Nintendo sin tror jeg linker mer på sånne spillesaker som var når vi var små. Som det var mario og donkikonng på. Mulig jeg tar HELT feil;-)

Skrevet

Er psp den samme som psps2, eller er det håp om at den er nyere, mindre og letterè?

*klør meg i skallen*

Skrevet

Vil og anbefale DS. De har mye flere barnevennlige spill og er mye enklere å bruke. Den er vel billigere å tror jeg..

Skrevet

Jentene våre på 5 og 6 fikk det til jul og det har vært en suksess! PSP er mer avansert og kan brukes til mer enn Nintendo sin. Får fine spill og filmer til PSP også. Og den har de nok glede av lenger tror jeg- kan jo gå på nettet og greier med når de blir større;)

Kusinen deres fikk Nintendo til jul og ja den er kanskje litt lettere, men følte at den er mye "billigere" enn PSP- altså ikke så god kvalitet som PSP, men sikkert smak og behag;)

Jentene klarer hvertfall fint å bruke sine PSP etter de ble vist litt selvf.

Skrevet

eh er det forskjell på dem? hehe vil tro at grafikken er mye bedre på den nyeste Men enig med henne under her -ds har mer barnevennlige spill. Du har gitt meg ide til min som blir 4 om ikke altfor lenge. Takk! ;p

Skrevet

Gubben mente også at PSP2 er mer fremtidsrettet og at han etterhvert vil ha mer og lenger glede av den...., men blir den for avansert nå?

Han fyller straks 4. Finnes det spill til så små på denne?

Skrevet

Men det kommer hele tiden nye spillkonsoller og når gutta våre er 6-7 har det sikkert kommet noe som DE ønsker seg. (da kan de til og med spare til det selv hoho) Vil tro at ds er lettere å håndtere enn en psp2.

Skrevet

Hos oss (nabolaget/venner) er det flest som har DS, gutta byttelåner spill, spiller to og to sammen osv...

Skrevet

Takk....heller mot Nintendo DS snart jeg nå tror jeg.

Skrevet

Istemmer DS. Passer bedre for småunger enn PSP.

Skrevet

Jeg foreslår stor sykkel. Slalomski. Snowboard. Fjernstyrt fly. Fjernstyrt helikopter. Teaterbilletter. Lær å skrive/lese/regne-bøker.

Skrevet

Bra forslag Alienbud... Men nå var det jo ikke det hun spurte om!!

Skrevet

Da tror jeg vi går for Nintendo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...