Turid Laila Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Nå er jeg visst ikke gravid likevel... Jaja, satser på å være her igjen om en mnd. da. Ikke har jeg hatt en SA heller som jeg vet om, så da vet jeg jammen ikke hva som har skjedd...
EnJente_m_2Jenter Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Neimen ? Hva har skjedd ? Du må si litt mer, dakar deg !!!
Turid Laila Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2009 Jeg aner ikke. Tok jo blodprøve og urinprøve den 11. Og de viste positivt og hcg på 147. Så tok jeg ny blodprøve i går, og den viste bare hcg på 19 og negativ på urinprøvene. Så jeg aner virkelig ikke hva som har skjedd. Men men, da prøver vi en gang til. Har jo ikke hatt noen blødning eller noe tegn til SA heller, så skjønner ingenting egentlig
Suss@ med 3 gutter Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 Hei. Du har ikke hatt MA og må ha utskrapning da? Det er ikke bra å gå om du har ett dødt foster i magen!!r(uff det hørtes ikke bra ut) For er hcg over 5 vil det si att du ergravid ennå! Hilsen en som har vært igjennom x antall SA og MA! Lykke til!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 25. mars 2009 #6 Skrevet 25. mars 2009 Om du ikke vet hva MA er så er det en misslykka spontanabort, der forsteret ikke blir støtt ut av kroppen din av seg selv.. Da må du kansje få hormoner for å få blødning mest det er vanligst med utskrapning! Uansett lykke til..
Turid Laila Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. mars 2009 Fikk menslignende blødning i morges, men det ga seg igjen. Så får nesten se hva som skjer litt etterhvert her. Jeg føler meg jo gravid og, det er det som er så rart
Suss@ med 3 gutter Skrevet 25. mars 2009 #8 Skrevet 25. mars 2009 Det er det som er med ma, symtomene gir seg ikke så lett.. Jeg ville tatt en telefon i morgen til legen din og få en ul. Da kande se om det er noe der inne:) Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå