PrinsesseVogA Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Har levd et tilsynelatende vanlig liv; hus, bil, samboer og to flotte barn. Ei på 3 år, og ei på 6 mnd som gjør at jeg er i permisjon for tiden. Den flotte permisjons tiden som man skal nyte hver en dag av... Så snur livet. En helt vanlig dag blir til et mareritt. Min bror på bare 18 er død. Helt frisk og fin hele dagen, og frisk når han legger seg. Med mange store planer dager etter med både kjæreste og venner. Men så våkner han aldri. Mamma finner han død i senga. Politi, ambulanse, prest, oppløste foreldre, se sin egen bror død i kapellet, obduksjon...kort fortalt. Livet er et mareritt. Så kommer obduksjons rapporten. Min bror er død pga en hjertesjukdom. En som viser seg og ofte være veldig familiær. Sjansen er stor for at jeg også kan være en bærer av sjukdommen. Venter på ekg undersøkelser. Men om det blir påvist, er det likevel ikke mye å gjøre. Må leve evt med pacemaker en stund - men den bare utsetter faktumet. Så ei tilsynelatende vanlig tobarns mor, med et tidligere flott og bekymringsløst liv..snudd om. Så hva gjør man da..
cherry coke Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Uff...så trist og meningsløst!! Jeg vet ikke hvilke råd jeg kan gi deg, jeg. Mistet selv en venn på tragisk vi, han var da 20 år. Har snakket mye med foreldrene hans og de bestemte seg for at livet måtte gå videre. Men de har det tøft hver eneste dag og savnet er stort. Du får tenke på de gode minnene og ha han med deg i hjertet ditt.. Dette var umåtelig trist...
Mor&barn Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 huff.. Så trist angående din bror Jeg vet ikke hva jeg skal si, men søk støtte og trøst hos dine nærmeste. Skremmende hvor fort hverdagen kan snu seg
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 Så ufattelig trist! Kondolerer så mye med tapet av din bror. Ord kan ikke beskrive det du må føle nå, men jeg håper du får all den hjelp og støtte du trenger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå