Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 hvor lenge har dere vært uten for å evt ha blitt gravid?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Har ALDRI brukt prevansjon, utenom kondom noen få ganger da vi var nyforelsket. Er 32 år. Stoler på sikre perioder og skulle det komme flere barn ved et "uhell" så er de hjertlig velkomne. Synes ikke noe om å "fore" kroppen med stoff som hindrer noe av kroppens naturlige prosesser. Blitt gravid når vi har gått inn for det.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 helt enig med 11:34. gikk på jasmin da jeg var13 - 15år, pga mensensmerter. ble så dårlig tilslutt at jeg måtte slutte med pillene.mista mensen i 7 måneder og hadde den i 6 måneder i strekk.. ikke bra... følte meg nesten presset til å begynne med prevensjon, da jeg var til legesjekk etter fødseln. han ''avtalte'' at jeg skulle komme tilbake for å få satt inn spiral, uten at jeg i det hele tatt hadde samtykket!! er gravid igjen nå, og det var planelagt.. kan bli vannskligere åbli gravid etter man har brukt visse prevensjonsmiddler, har jeg hørt.. så klarer meg bra uten.. da får heller mannfolket bruke kondom;)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 Skal heller ikke bruke noen form for prevansjon etter fødselen! :-)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 Helt enig altså! Det som skjer det skjer:)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #6 Skrevet 25. mars 2009 Jeg har kobberspiral nå. Orker ikke mer hormoner i kroppen min etter x antall år på høydoserte p-piller. Da jeg sluttet med pillene, tok det over et år før jeg ble gravid. hadde også depresjoner, vondt i hodet og dårlig hud mens jeg gikk på pillene. Det orker jeg ikke mer. Etter fødsel ville legen ha meg på hormonspiral, men jeg nektet, og fikk satt inn en kobberspiral i stedet, selv om legen ristet på hodet.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 25. mars 2009 #7 Skrevet 25. mars 2009 Bruker heller ikke prevansjon. Vi hopper av i svingen når vi helst ikke vil ha barn;) Det har funket i alle årene vi har vært sammen. Men så blir jeg ikke gravid bare mannen min sniffer på meg heller. Nå ønsker vi oss jo flere barn, så ser ikke noe poeng i bruke prevansjon. Kommer aldri til å bruke prevansjon noe mer heller da, så når vi er ferdige med de barna vi ønsker oss, så går vi tilbake til å hoppe av i svingen. Og skulle det evt. bli barn av det en gang til slutt, ja så får vi et barn som ikke var helt planlagt, men takler det også Min kjære er faktisk veldig engasjert i det der med meg og prevansjon og det synes jeg er litt søtt. Han vil liksom ha meg "all natural" og synes ikke noe om at jeg skal dytte kroppen min full av hormoner. Og siden jeg er enig, så er jo den saken grei:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå