Gå til innhold

Crys79

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

så at du skrev om selvhypnose i et annet innlegg her, kunne du fortalt litt om det? Var innom hjemmesiden du la link til, og så en kunne bestille hjemmestudie-sett der, men siden det var 5 ukers kurs rekker jeg ikke det. Bestilte du gjennom der, eller er det en importør her i Norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ja jeg bestilte gjennom Hypnobabies i jan, så hadde veldig god tid.. (termin 18. april) Kurset tar som du sa 5 uker også er det lurt at man har noen uker etterpå for å kunne øve litt før fødselen. Gjennom kurset lærer man hvordan man skal sette seg selv under hypnose for å kunne bruke egne krefter som smertelindring. Man lærer hvordan man skal slappe av og ikke motvirke kroppen slik at de aller fleste som har brukt det opplever MYE mindre smerte og komplikasjoner.

Selve kurset krever litt, men har absolutt vært verdt det!! Hver dag må man sette av ca 30 min for å høre på forskjellige hypnose-skripter der man lærer å sette seg selv under hypnose, samtidig som partneren din kan også lærer nyttige teknikker for å hjelpe deg slappe av enda mer. Men det som er veldig kult med det er at man lærer 'eyes open hypnosis' slik at man kan være under hypnose, men fortsatt snakke og bevege seg.

Jeg har nå hatt uregelmessige rier i ca 12 timer etter 2 døgn med sterke kynnere og det har fungert kjempe bra! Jeg har brukt det hele tiden (inkl nå) og selv om jeg har det noe ubehagelig, er jeg veldig avslappet. Har blitt sjekket 2 ganger for modning og brukte det også da slik at det ikke var noe som helst ubehagelig : )

Jeg vet at jeg har sett en nettsiden der de hadde fødselshypnose kurs i Oslo, men finner seff ikke linken nå... Men her er linken til en av mine favoritt hypnobirthing filmer på youtube:

Men nå må jeg slappe av litt og se om gutten vår har virkelig tenkt å komme noen uker tidligere!

Klem Crys

Skrevet

Oi, så spennende! Sender deg personlig beskjed, hadde noen spm.

Skrevet

Hei, spør her og jeg:

vurderer å bestille pakken fra hypnobabies.com selv om jeg bare har 6 uker igjen til termin. Men lurte på, hvor lang leveringstid var det når du bestillte? Måtte det innom tollvesenet og slikt tjafs?

Er ikke så mye vits for meg å bestille hvis leveringen tar 3 uker...

Tusen takk for svar;)

Skrevet

Hei du!

Svarte på privatmeldingen din!

-Crys

Skrevet

Takk for det! Har svart deg på email!;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...