Gå til innhold

Pustevansker!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i min 25 uke nå og har de siste 2 ukene merket voldsom hjertebank og hvor jeg da får problemer med å puste. Føles rett og slett ut som at jeg ikke får puste! Er helt jævlig!! Snakket med legen min om dette nå på forrige kontroll og hun sa at dette er svært vanlig. Flere som sliter med dette eller?

Merker at dette ofte skjer etter jeg har spist og når jeg skal legge meg om kvelden. Må derfor ligge med hodet høyt når jeg skal sove, hvis ikke så får jeg sånn kvelefornemmelse! huff og huff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 22 og har samme problemet! Har jeg anstrengt meg litt blir det mye verre og jeg får både vondt i magen og pusteproblemer, spesielt på kvelden... Håper vi blir bedre snart!!!

Skrevet

Jeg har det også slikt innimellom.

Merker det f.eks når jeg står opp og på turer (går tur hver dag). Noen dager er det bare som at kroppen streiker og det føles som om jeg har 200 i puls i slaaaaak oppoverbakke.

Må stoppe opp, kaste av meg tøy og få vekk alt jeg har i nærheten av halsen (ser sikkert skikkelig lur ut ha ha). Det går som regel over iløpet av noen timer også kan det gå flere dager til neste gang.

Andre ganger kan det føles som om jeg ikke får trukket pusten skikkelig og hvis jeg ligger på sofaen må jeg nesten reise meg for å få fullt meg med luft......(høres sikkert rar ut det også).

Skrevet

Ja,akkurat det siste du skrev kjenner jeg meg veldig godt igjen i! Hvis jeg ligger på sofaen eller i sengen,må jeg reise meg for å få luft. Men hva kommer dette av da?? Presser livmora på lungene,er det derfor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...