Gå til innhold

Når kom magen med nr 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok test i går og vil jo helst at magen skal komme NÅ! :) Med førstemann gikk jeg nok 18-19 uker før magen kom, men da var jeg noen kg tynnere i utgangspunktet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magen kom fort med nr. 2. Til og begynne med var jeg nok mest oppblåst, men jeg måtte nå begynne med mamma-bukse lenge før 1. trimester var over.

Skrevet

Uke 14-15 eller så? Begynte i alle fall med mammabukser i uke 16 og det var en befrielse. Kom ikke så mye kjappere enn med nr 1 men den ble større mye fortere, så jeg var større på ordinær UL enn hva jeg var første gangen.

Skrevet

uke 14-15. så bare lubben ut før det... Fikk mage på omtrent samme tid med nr 1.

Skrevet

Jeg fikk ikke noe raskere. Ventet og ventet, men den vokste ikke før jeg var ca 17 uker denne gangen heller..,. akkurat som forrige svangerskap.

Skrevet

Med første var jeg 6 mnd på vei, før det syntes. Jeg bærer de veldig langt inne og livmoren ligger bakover. Men med nr. 2 så syntes det rundt 20 uker. :)

Skrevet

Først av alt - GRATULERER!!!! Jeg fikk mage mye tidligere med nr to. I uke 14 måtte jeg begynne å bruke strikk i buksen eller mammabukse, magen vokste frem veldig lavt. Det var en stor forandring fra nr en hvor jeg kunne bruke vanlige bukser frem til de siste ukene før termin pga høy mage;o) Hadde ekstrem kvalme og gikk ned endel kg, men magen kom tidlig likevel. Lykke til:o)

Skrevet

Samtidig som med nr 1. rundt uke 20.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...