Gå til innhold

Dyna over hodet hele natten...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 2,7 år elsker å sove med dyna over hodet og ansiktet ned i puta. Hun sover tydligvis godt, for det har vært flere netter nå som hun ikke har våknet og kommet inn til oss.

På kvelden før vi legger oss legger jeg henne på siden/ryggen og dyna normalt plassert, men hun forsvinner fort under dyna igjen...

Det jeg lurer på da, er om hun vil våkne av dårlig luft og ta av seg dyna, kan jeg ta det med ro når hun sover sånn? Eller kan de bli kvalt under dyna?

Jeg kan jo ikke sitte ved senga hennes hele natten for å passe på heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil tro at hun spenner dyna av seg om hun får dårlig med luft, i og med at hun er såpass stor

Skrevet

det er det jeg tenker også... men jeg kan ikke se for meg at det er noe godt å ligge under der hele natten... :o/

Må slutte å bekymre meg, og heller nyte at hun ikke vekker oss midt på natten :o)

Skrevet

har en selv som driver på slik...trekker dyna ned slik at hodet er "fritt" før vi legger oss..mer enn det kan vi nesten ikke gjøre..

fant han her om natta i senga vår..der lå vi en familie på 4 stykker i en dobbeltseng hvorpå eldstegutten hadde lagt seg midt i senga under dyna...trur heldigvis han har forstått at det ikke kan gjenta seg..

Forklarte rett og slett hvordan det ville bli når pappa proppet under dyna om natta..hehe..da fant han ut at han kanskje ikke skulle ligger med hodet rett atme pappas rumpe lenger ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...