Gå til innhold

Hva koster "frokostkonseptet"?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg betaler 872 kr i mnd for 1 shake, 1 te og 1 aloeverajuice. Det var 850 kr tidligere, men herbalife norge satt opp 2.5% denne mnd.

Når jeg trakk ifra det jeg spiste til frokost hver dag ellers (250 kr i mnd), ble det en fin pris det. Verdt å miste 5 kg på som jeg har gjort denne måneden jaffal.

Skrevet

GUD JEG ER SÅ LEI AV DSSE INNLEGGENE!!!!

Jada jeg vet, bare la være å gå inn på de... bla bla bla.. er sikker på at det er selger som starter disse innleggene hver gang!

Skrevet

Hei Hi! Hadde vært kjempeflott om du kunne stå frem med nick slik at alle ser at du ikke er selger. Du skjønner? Skal ikke væra lett... men.

Skrevet

Vil ikke stå frem med nick fordi jeg er usikker på om det er noe jeg vil gå god for. ( syns vel også selger har vørt litt vel pågående med å reklamere form produktet her inne) I tillegg er jeg også lei av innlegg som handler om slanking, så beklager at jeg tok det opp.

HI

Skrevet

Det viser seg jo at det ikke har vært en selger her inne. Når skal dere få med dere det? Det har vært forskjellige nick som har skrevet, ellers hadde moderator slettet dette som beskrevet. Moderator ser alle nickene på sin skjerm, selvom vi bare ser anonym. Når hun da fikk klager på at folk trodde det var selger, sjekket hun om den anonyme var den samme personen, men det var det ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...