Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Hva synes dere om en ledende helsesøster som til stadighet skriver at hun ser fram til helg, gleder meg til arb.dagen er over, hatt en vanskelig dag på jobb, teller timer til helg osv, på facebook- og har åpen profil...? Er ikke så hyggelig for oss spebarnsmødre...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Ikke noe særlig!! Det er jo de som har fått sparken etter å ha skrevet på facebook at de kjeder seg på jobb. Men i kommuneNorge er man vel safe uansett hva man gjør. Hvis hun i tillegg var helsesøster på mitt barn, ville jeg prøvd å bytte, og gjerne sagt det til henne også, at jeg helst ikke vil ha en helsesøster som så tydelig er misfornøyd med jobben sin.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Hun burde ikke ha gjort det på facebook, men hun har da lov som alle andre å bli lei av jobben sin. I perioder vil de fleste oppleve og bli lei og lengte til helg. Helsesøstre kan helt sikkert bli dritlei jobben sin og det skal de få lov til. Det er selvsagt ikke smart å legge det ut på facebook. Høres ut som dere bor på en liten plass siden mange er venner med henne og kan lese hva hun skriver. Kanskje dere har vokst opp sammen og hun ikke tenker seg om hva hun skriver. Tror likevel hun har vett til å gjøre en god jobb. Synes du er litt hard med henne. Men alle bør tenke litt på hva de skriver på facebook. Det gjelder uansett hva du jobber med.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 Hun er ikke venner med noen, men en eller annen søkte henne opp og fant ut at hun er på nettverk Norway med åpen profil.. dette har da spredd seg, og flere er inne og sjekker hva hun skriver til sine venner andre steder i landet... Helsest her er ikke så populær fra før..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå