lillepia84,nr.3 i vente Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 har venner og kjente i bergen som nylig har født barn ved kk i på haukeland-dei kan fortelle at haukeland har tenkt å legge ned tilbudet om barselhotell for friske barn og mødre. altså at mor og barn blir plassert på 2-4 mannsrom,og at far kunn får vere der i gitte tider av døgnet... dette skulle vist tre i kraft allerede i neste månad... er det nokon som veit om dette stemmer-kan nokon bekrefte,avbekrefte?? håplaust av kk å innføre slike tiltak-antageleg pågrunn av økonomiske grunner.synest det fungerte så utrolig bra da vi var der for 3 år sidan. var kjempefornøyd!!!
mor til 2 prinsesser. Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Jeg har hørt at dette skal tre i kraft fra 1 mai. Det er utrolig synd at de legger ned barselloftet og familierommene. Får håpe at de ombestemmer seg:-). Jeg skal føde snart og håper jeg slipper å være på vanlig barsel. Vil jo gjerne at far skal være der.
Prinsesse-06,baby.mars-09! Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Hei. Ja dette stemmer nok desverre:( Fra 1 mai er alle tilbud om familierom vekke.Og far får kun komme i vanlig visitt tid som er mellom 17-20. Ellers så må du møte de nede utenfor kiosken,eller kantinen. Og tilbudet om å få være på hotellet forsvinner og. Så her går Haukeland 30 år tilbake i tid:( Men far skal få flere permisjonsuker,men ikke å lære å kjenne sitt eget barn de første viktige dagene og få være en støtte til mor. Helt horibelt synes jeg. jeg slipper unna,men kjenner nå mangen som må under den nye ordningen og stakkars førstegangs fødene.
magen vokser!! Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 gå inn på helse bergen sin hjemmeside. så poliklinikker og deretter kk. der står det hva de har planlagt og gjøre av forandringer-
hilly- fødeklar med nr. 3. Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 Barselloftet legges ned allerede i april:( http://www.helse-bergen.no/avd/kvinneklinikken/tjenester/tilbud_kk_2009.htm
gravid med nr 2- endelig Skrevet 25. mars 2009 #6 Skrevet 25. mars 2009 Jeg har lest på linken du la ut, men ble ikke helt klok på når faktisk barselloftet legges ned.. uke 14?
Ettervinterkommervår Skrevet 25. mars 2009 #7 Skrevet 25. mars 2009 Barselloftet legges ned fra og med 1. mai... Synes det er helt grusomt! Den eneste grunnen til at jeg gruer meg til fødselen er at far må dra noen timer senere. Men de har visst begynt med et nytt prosjekt der nede hvor friske mødre/barn kan dra hjem 6 timer etter fødselen og heller bli fulgt opp av jordmor hjemme. Dersom jeg har mulighet til det kommer jeg definitivt til å prøve dette, jeg trenger nemlig faren mer enn noen annen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå