Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Han virker så utrolig sjarmerende og flink pappa.Drømmemann i mine øyne. Heldig dama som han gifter seg med.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Er det pappa'n til Sander? Har veldig sansen for på både far og sønn...!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 skjønn familie alle sammen far, sander, mor og datter. Lykke til med bryllup!..hvis moren er her inne... HI
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 Hele familien er flott, han er "drømmemannen", Elisabeth er utrolig nydelig og Sander er jo bare til å spise opp
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #7 Skrevet 25. mars 2009 Ja, han er en kjempesympatisk mann. En såkaldt kjernekar! En familiemann! Så ikke rart at vi smelter for ham egentlig. Flotte verdier har han! Heldigvis har jeg en av samme kaliber selv :-)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #8 Skrevet 25. mars 2009 Tenkte det var navnet Rolf Bjørnar du tenkte på før jeg leste innlegget, hehe. Navnet syns jeg ikke er så veldig sjarmerende Men mannen som bærer navnet er det. Men han har sikkert sine feil som alle oss andre, ¨men er enig i at det som er vist på TV av han er til å falle for. Jeg er virkelig heldig som kan si at jeg har en mann av samme kaliber som ham kanskje til og med bedre i mine øyne Har lært av min mor da jeg var yngre: man kan se på barna hvordan foreldrene har det sammen, og det vises jo veldig tydlig på Sander at han vokser opp i et kjærlig hjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå