Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk en lang tur på søndag, og på kvelden så hadde jeg så utrolig vondt i lysken at jeg ikke klarte og løfte beina opp i sofaen og våknet hver gang jeg snudde meg i senga og gjorde vondt å ta på meg buksa om morran.

Jeg skrev et innlegg her og spurte dere om det kunne være bekkenløsning, og da sa dere at det kunne være det så jeg bestillte time hos legen.

Tirsdag var det også vondt så jeg tok meg den frihet til og være hjemme fra jobben. (litt tynn den kanjse) Men nå er det en time til jeg skal til legen og i dag går det ganske bra. Kjenner det seff når jeg skal ta på meg buksa, men det er ikke VONDT.

Er det fremdeles bekkenløsning eller kommer jeg til og drite meg ut hos legen i og fremstå som en liten sutre unge??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er enig at dette høres ut som bekkenløsning og smertene ved bekkenløsning går ofte opp og ned.Jeg er plaget med bekkenløsning og tar jeg det med ro, så er heller ikke smertene der.Går jeg mye eller gjør andre ting kommer smertene igjen med en gang og kan forsvinne når jeg tar det med ro igjen.Du vil altså ikke drite deg ut hos legen :-)

Skrevet

Takker for svar:)

Blir spennende og se om han tror på meg da...

Skrevet

Jeg kom ikke til min fastlege, men til en student.

Han mente det ikke var bekkenløsning, men en muskel som hadde blitt vrang.

Føler jeg er litt skeptisk jeg da...

Greit nok at jeg ikke er vant med å gå turer og ble jo støl i leggen etter den turen, men det kjente jeg ikke før dagen etterpå.

Vansklig for å løfte beinet og bevege det normalt fikk jeg med en gang jeg satt meg ned når jeg kom hjem.

Han fikk meg til og føle meg litt dum også, for før han undersøkte meg, spurte han hva jeg ville de skulle gjøre med det- for det var helt normalt og ikke noe å gjøre med..

Altså jeg trodde det var greit og finne ut av sånne ting jeg, og kansje få noen tips om hva man kan gjøre og ikke burde gjøre.. men men. Det er vist feil oppfattning.

Glad for at det ikke er bekkenløsning, men skuffet over behandlingen jeg fikk.

Skrevet

Underlig svar du fikk av den studenten. Får du påvist bekkenløsning har du f.eks krav på gratis fysio, akupunktur og gratis beh 6 mnd etter fødsel. Så det er ganske viktig å få utredet om det er det eller ikke.

Jeg har bl og blir mye verre når jeg går og står mye. Har store problemer med å flytte beina etter at jeg f.eks har støvsugd, gått tur...

Skrevet

Ja, tror jeg må mase litt mer på det der..

Snakke med jordmor, kansje hun har en annen oppfattning.

Vis ikke får jeg vel teste bedriftslegen også:)

Men hvor vondt skal det være før de sender deg til Fysio da??

Skrevet

jeg gikk ikke til fysio, da akupunktur fungerte helt toppers på meg. Hvor vondt det skal være er helt opp til deg, men legen må skrive på fysiorekvisisjonen at du har gangvansker. Men når du har vondt når du går, så har du gangvansker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...