KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 25. mars 2009 #26 Skrevet 25. mars 2009 Jeg! Er i perm;) Cornelia i er i bhg, Marina ligger i vogna si og slapper av
Monajenten Skrevet 25. mars 2009 #27 Skrevet 25. mars 2009 Jeg er her fordi jeg ikke klarer å gjøre så mye fornuftig akkurat nå. Venter på å få høre om budet på en leilighet blir godtatt av eierne....:-)
Gjest Skrevet 25. mars 2009 #28 Skrevet 25. mars 2009 Skal liksom jobbe med masteroppgaven min, men strever med konsentrasjonen...
Monajenten Skrevet 25. mars 2009 #29 Skrevet 25. mars 2009 Melamin - hvis du skal ha et digitalt pocketkamera så anbefaler jeg Casio Exilim!! Et utrolig godt kamera som tar skarpe og fine bilder. Og i tillegg kan du få det i mange forskjellige farger:-D
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 25. mars 2009 #30 Skrevet 25. mars 2009 Jeg er potteforkjøla og sliter med ei dundrende hodepine. Så jeg er hjemme fra jobb i dag og har tilbringt hele formiddagen med å sove. Skal karre meg i dusjen nå og prøve å spise litt i håp om at hodepina skal forsvinne slik at jeg kan si at jeg vet at jeg kommer på jobb i morgen igjen. Føler det er så dritt å være hjemme pga den hodepina, men samtidig så jobber jeg front of house på hotell og er lite gjestevennlig når dagslyset skjærer i hjernebarken og det er ondt å bevege øynene.
Alba44 Skrevet 25. mars 2009 #31 Skrevet 25. mars 2009 Jeg er nå fordi lillegutt sover og jeg nyter en stille stund og kaffe =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå