Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 funker de som er blandet med lotion? Slik at en jobber jeg opp til en grei farge? Og blir det naturlig?? Hvor lang tid må en regne for å få en litt mer gyllen farge? Hvor ofte bruker dere den? Noen tips for å få til fint resultat?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Jeg har brukt Dove sin lotion blandet med selvbruningskrem, og synes den er veldig bra! Den finnes i en lysere og en mørkere variant. Må jo smøre 2-3 ganger før det begynner å vise,men spørs vel litt hudtype oxo. Når jeg bruker den smører jeg hver dag/annenhver dag, og da har jeg bra farge en uke/halvannen før det begynner og bli litt skjoldete. Da skrubber jeg meg og får vekk all fargen og begynner prossessen igjen. Bare husk å vent med å kle på deg til det har tørket på kroppen, og husk å vask hendene etter påføring ;p Jeg synes resultatet blir veldig fint og naturlig! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Hvordan gjør du ved fingre og tær da? Hvordan ikke få det til å samle seg ekstra krem her slik at det blir skikkelig brune klaser?? hehe
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 Bruker selvbruningsgele fra Dior. Synes den er genial. Veldig mye bedre en krem, synes jeg. Smører morgen og kveld i en til to dager, så er fargen der.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 Nå har aldri jeg prøvd en skikkelig dyr selvbruningskrem, kanskje er de bedre. Men jeg har prøvd endel andre, som Dove, Max Factor, Loreal og alle disse. Ikke én har vært bra. Man ender bare opp med å få skjoller. Så ingen av de kremene holder det de lover om at man får en gylden farge. Man ender bare opp med å se møkkete ut. Vet ikke hvoran det er med disse sprayene? Noe sier meg at de er bedre, men er jo ikke sikker. En vennine av meg fikk helt oppheng på selvbruningskrem, og kom på jobb med den barten. Hun måtte bruke skrubb for å få det av, og ende opp med rød, irritert hud rundt hele munnen... Hva med solarium eller spaytan? =)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #6 Skrevet 25. mars 2009 jeg har en spraytan i skapet, men har aldri turt å bruke den... Er vel kanskje et år eller to. Går slikt ut på dato?? Sprayer en det på selv eller burde en få noen til å gjøre det??
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2009 #7 Skrevet 25. mars 2009 Anbefaler St.Tropez sin. Jeg bruker mye selvbruning. Har ikke tatt solarium eller solt meg i solen på mange år. Men er alltid jevnt brun på fest. Har også begge til Dior. Ikke så fornøyd med den lenger. Da er den til ansikt best. Av de i parfymeri er Shiseido sin gele som går til ansikt og kropp min favoritt.Den blir jevn og er luktfri! Noe Dior gjør. Til hender og føtter bruker jeg Loreal sin gass-spray. Men kun der .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå